Avundsjuka?
Bianca o Hugo funkar jättebra, de bor ju ihop, sen endel kanske vet.
Det enda problemet som finns är att nästan varje gång jag klappar på Binc så springer Hugo fram o nyper till henne, så hon springer iväg, för att han ska få ha mig för sig själv eller nåt, jag vet inte vad det är. Annars Bråkar de? aldrig, aldrig om mat eller så, det är bara när jag är med.
Hur ska jag lösa det här? Jag brukar putta till honom lite o säga "nej", men han verkar inte förstå det.
Har ni samma problem, ni som har flera kaniner?
Hihih, stackars lilla Binc.. ^^
Han verkar ju vara avundsjuk iaf, kommer inte på någon annan anledning till varför han skulle göra så annars.
Vad händer om du myser med honom först, och sen Binc? Vill han ha mer uppmärksamhet ändå?
Nej det spelar ingen roll. Jag kan klappa honom också bara, men om då Binc kommer fram så nyper han till henne. Också när jag klappar dom samtidigt. Han klarar helt enkelt inte av att hon o jag är nära varann, haha! ^^
Men vilken rackare ;) Du får mysa med henne i smyg, haha. Jag har ingen aning om hur man kan lösa det.. Kan ju vara svårt att få Hugo att ändra sig, är han avis så är han ju det =) Men det är ju synd om Binc..
#3, jo jag blir så sur på honom när han gör så. Stackars snuttan!
Haha, ja att gosa med henne i smyg kanske vore nåt att prova faktiskt;D
haha :D aja, hoppas någon annan kan hjälpa dig mer iaf =)