Nöjd?
Är du nöjd med det antalet kaniner du har just nu eller vill du ha fler eller mindre kanske?
Berätta! :)

Själv så har jag ju tre vuxna. Men vill gärna ha en blå dvv (A)
okej :)
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
Jag är nöjd med 3 stycken :)
Jodå. Eller, 1 till skulle jag nog hinna med.
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Ja, 5 är perfekt :)
Ja jag är nog nöjd.. :)
fler har bara 3 =/

Just nu är jag nöjd med de jag har :) 4 st.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag är nöjd (:
Eller ja, en till vill jag ha.. Men inte just nu, ska spara en Rutanbebbe 2009.
7 + 7 räcker gott och väl!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Japp, för tillfället känns det helt OK med 8st (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

jag vill ha flera än bara 2 ;)
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Jadu.. bra fråga ^^ Jag har för tillfället 4 honor (varav 2 är ungar) och 2 ungar som ska säljas snart. Däremot så ska jag köpa en lejonhuvad japantecknad hane till veckan :) Sen får det vara nog :P Kommer dock fortsätta med "uppfödning" :)
Har tre stycken nu och det känns bra :) ibland känner jag att jag vill ha fler och fler kommer det säker bli men inte än på ett tag. Även om man ibland känner att man har mycket tid så kommer det ju dagar när man knappt känner att man hinner leva och då ska man ju även hinna men alla kaniner + hunden såklart. Och mycket hinner ändras under kaninrnas livslängd så jag känner att det är bra att försöka att inte köpa så många bara för att det passar en just nu utan tänka på att ens livssituation förändras hela tiden och det är ju inte helt omöjligt att man hinner skaffa familj och sånt medan man har kvar djuren, det gäller att tänka långt :)

har bara 2, + en som jag delar med rebecca :P är absolut INTE nöjd! men mina föräldrar tkr de är jobbigt med kaniner för dom tkr att jag aldrig e hemma fast jag e de ;S ska övertala dom att åtminstone få en till, men jag säger bara lycka till för mej ;P ''/
Jag har 2 vuxna hanar sen 4 små bebs på snart två veckor som jag nappar upp. Det är just nu tillräckligt eftersom dom små tar så mycket tid. Men sen ska jag absolut ha fler! :D
Jag funderar på att starta upp min uppfödning på hermelin och sen vill jag ha jättar men jag har inte hittat några djur jag vill ha.
(Pm mej om du har lr vet. Andra raser kan vara av intresse beror på färg.)
Jag har en kanin Zoie. Jag vill verkligen verkligen ha en till kanin som är blå dvärgvädur! är verkligen förälskad i blåa dvärgvädurar <3
Jag vet inte.. Jag har redan två, och om jag skulle få en till är jag rädd för att jag inte kommer att kunna hinna med med att ge lika mycket kärlek och tid till mina bebisar som jag har nu :/
Jag har två, men vill egentligen bara ha en, en hane. (Har två honor.)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
har 10 just nu,vill ha 11!
Med vänlig hälsning,
Jenny

har ju ingen…. men skulle vilja ha iaf en, men vet ej om jag vågar skaffa en…
Jag har 4:a nu och är väl nöjd, kollar så smått efter en femte. Men är rätt kräsen och har stora krav så det lär ta tid.
För min del räcker det med 4 iofs. Men Pakk är så sällskapssjuk, så han behöver en burkompis sen. Så vi är två som ska acceptera honan ^^

Har 9:o kaniner. Funderar på att skaffa 1 till, i höst eller vinter/vår. Men får se vad jag orkar när skolan börjar.

jag har 1 vill så gärna ha fler men de går nt :/ men är hur lycklig som helst med den jag har :D

Själv har jag 5 kaniner nu men måste som sagt göra mig av med en del. Så om någon är intresserad är det bara att PM:a mig. :)
#14 Väldigt bra och genomtänkt svar!
Jag sålde en av mina kaniner när min lilla dotter var nyfödd. Tänkte att nu lär jag inte ha tid till att ge dom all tid och omvårdnad som de behöver varje dag.
Nu är min dotter snart 3 månader och det är faktiskt inte så stressigt som jag trodde i början. Man vänjer sig :-) Men svårt att veta…
Skulle nog säga att 2-3 kaniner är bra för oss och då tänker jag främst på hur vi bor och att de ska kunna skutta fritt varje dag så mycket som möjligt.
meramera
Jag är nöjd med mina två kaniner nu ja, + att det kommer två teddy honor nu under veckan, men jag skulle vilja ha ännu två teddy honor till, fast tror inte nu, men senare i höst (vilket det kommer göra).
#26 Får nog ändra mitt svar lite, 4 kaniner är max. Har just beställt en utebur, tvåvånings till balkongen. 2 kaniner ute och 1-2 inne :-)

Jag har 1, men skulle gärna ha två<3 :D Fast jag får inte, mamma säger att det räcker med kanin o hund ( vilket det gör också! XD ) Men man får ju vilja ha fler djur om man vill (;

har två, men vill hemskt gärna ha tre! jag har plats och så, men mamma tillåter inte.. :(
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
har tre men vill ha en till

Vill gärna ha en till :)
Har två, får max ha tre. Men vill ha fem, sedan räcker det nog. :)
Not your mom, not your milk.

jag har 4 just nu, men honey åker på torsdag och då har jag 3, men så får jag hem en brunzobel hona så då har jag fyra igen. ska ha 5stycken, sen är min Avel perfekt :) man ska ju inte fler än man har tid till och eftersom jag ska börja 2:an nu (gymnasiet) så lär det ta mkt tid eftersom jag har tagit på mig en massa mer kurser :)

nu är det perfekt <3
3 stycken niner <3

Jag har inga kaniner, så jag är inte nöjd. Vill ha en, max två stycken.
#32 Det finns ingen färg som heter creme.
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Jodå :)
Vill ha flera :).. har 2 st kanske ska ta en till efter sommaren :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !