Ledsen
Alltså, jag såg att många kaniner kommer när dom ropar osv,.. Men opm mina kaniner kommer lösa springer dom bara iväg och om man kommer nära springer dom också iväg.. :''( men dom tycker ju om mig..? Klänger, slickar och puffar också, .. GUD VAD LEDSEN JAG KÄNNER MIG! Är jag dålig kanin ägare..?

va :S ? Det är måååååånga kaniner som inte kommer när man ropar. Mina gör inte det, jovisst de lyssnar till namnet, men de komer ju inte springandes i full galop precis. Däremot så har jag mina lösa ute på tomten dagligen och de håller sig på speciella platser och runtom mej. Eller ja 3 av 5 st iallfall.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Självklart är du inte en dålig ägare för det :) Det handlar om att ge det tid och träna på det :)
Självklart är du ingen dålig kaninägare för det.
Dom kanske helt enkelt inte vart så sugna o känt sig sociala de ggr du velat att dom ska komma till dig? Ibland blir dom ju på lite bushumör ;P Du säger ju att de klänger, slickar o puffar också, o det skulle dom ju inte göra om de inte gillade dig.
Du är inte dårlig ägare :)
Om dom slickar och sånt där så tycker ju dom om dig :)<3
Det tar väl tid att lära in sig att dom ska komma när du ropar doms namn öva några gånger om dagen så ska du se att dom lyssnar tilslut :) ,men de tar väl sin tid! Tålamod =)
Lycka till<3
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
Jag kan tala om för dig, att av mina 4, så är det bara 1 som kommer när jag ropar.
De andra bryr sig inte. =P

Ooh, tack det kändes bra att höra, eftersom jag är ganska ny i "kanin världen" var jag inte säker på om det var normalt.. :) <33
Klart du inte är en dålig kaninägare :)

Puuh <3

*putteliputt*
#10 Varför puttar du när du har fått svar på din fråga?
locka dom med motötter o prata lugt me dom !
Mina kaniner kommer iaf. när jag ropar, men bara när de är i gården och och i buren men inte när dom är lösa? ^^ Man är inte en dålig ägare för att ens kaniner inte kommer när man ropar!

tack <3
Du är såklart ingen dålig kaninägare för det.