Köpare ^^
Jag har tänkt att para ava, men jag har fått för mej att det är inte många som är intresserade, isf. paras hon i Oktober.
hah nu kom jag inte på mer att skriva xD
men är det lika många fler köpare på våren änn hösten ?
byt rubrik om den inte är bra ;)
Verkligen helt underbar! Jag kan inte köpa en unge, tyvärr!
Vad jag tror så är det nog fler som köper på våren, men många köper säkert på hösten dom också!
Vilken hane hade du tänkt använda då :D ?

Om du parar med en hane med lite färg i så KANSKE jag vill köpa. Om jag säljer min ena kanin så får jag köpa en annan som helst ska gå ihop med en av mina kaniner nu.men bara kasnke kanske ;) är det en lejonhuvad?
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~

jag vill ha en unge!
Vilken hane blir det? Blir det härstamningsbevis på ungarna? :) Sådant kan nog spela roll, för intresserade :)
#4; Hur menar du med lite färg? En brokad?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag är intresserad om de är leveransklara nästa sommarlov :P (vi ska ju flytta då) Av en hona isåfall :)
Emma

#7, jag menar att hanen kanske inte ska vara vit och svart ( som ava är vad jag har förstått) för jag vill ha en kanin som är tex röd osv.. dåligt förklarat kasnke xD
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
#9 - Ava är "blå & vit" alltså blå brokad, men jag och aliciia kallar henne halvscheck. x)
Röd ? Finns ingen färg som heter.. "röd"
Not your mom, not your milk.

#10 nej, men du fattar väll vad jag menar med röd? jag är inte så haj på alla färger ;)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
#11 - Faktiskt inte.. du kan mena viltgul, rävröd, borounge.. en massa olika.

#12, rävröd låter mest inprickat på det jag menar :) fast jag har faktisk ingen aning.. x)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
#13 - Den finns inte på lejon..inte är det många om det finns, och minst sagt i Sverige.
Tror du menar viltgul, det är en ganska vanlig färg. ^^ Eller möjligen madagaskar.

#15, nej, jag har en viltgul själv ( tror jag xD) och hon är inte den röda jag menar :) det jagh menar är liksom.. orange, röd gul! :D *jag som är så otroligt bra på att förklara*
/Celine
~
~Medrabetare på galopp

#14, men snälla, jag sa ju att jag inte ar så bra på färger, hur ska då jag kunna veta att den int einns på lejon? :O strunt samma…
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
#16 - Hmm.. madagaskar då ?

sashhi : om du söker på google på kaninfärger så kommer dte upp lite bilder. om du tittar på den 14:de bilden så ser du en lurvig kanin som motsvarar det jag pratade om ungefär xD hoppas att du hittar
(vet inte om länken funkar)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp