Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 627 ggr
aliciia
0

Köpare ^^

Jag har tänkt att para ava, men jag har fått för mej att det är inte många som är intresserade, isf. paras hon i Oktober.
hah nu kom jag inte på mer att skriva xD

men är det lika många fler köpare på våren änn hösten ?

byt rubrik om den inte är bra ;)

aliciia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en bild på henne :)

[Zoie]
0

Verkligen helt underbar! Jag kan inte köpa en unge, tyvärr!
Vad jag tror så är det nog fler som köper på våren, men många köper säkert på hösten dom också!

[Wera]
0

Vilken hane hade du tänkt använda då :D ?

Hermelina
0

Om du parar med en hane med lite färg i så KANSKE jag vill köpa. Om jag säljer min ena kanin så får jag köpa en annan som helst ska gå ihop med en av mina kaniner nu.men bara kasnke kanske  ;) är det en lejonhuvad?

molly__totte
0

jag vill ha en unge!

Taci
0

Vilken hane blir det? Blir det härstamningsbevis på ungarna? :) Sådant kan nog spela roll, för intresserade :)

Clariiz
0

#4; Hur menar du med lite färg? En brokad?

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

emms
0

Jag är intresserad om de är leveransklara nästa sommarlov :P (vi ska ju flytta då) Av en hona isåfall :)

Emma

Hermelina
0

#7, jag menar att hanen kanske inte  ska vara vit och svart ( som ava är vad jag har förstått) för jag vill ha en kanin som är tex röd osv.. dåligt förklarat kasnke xD

Sashhi
0

#9 - Ava är "blå & vit" alltså blå brokad, men jag och aliciia kallar henne halvscheck. x)

Röd ? Finns ingen färg som heter.. "röd"

Not your mom, not your milk.

Hermelina
0

#10 nej, men du fattar väll vad jag menar med röd? jag är inte så haj på alla färger  ;)

Sashhi
0

#11 - Faktiskt inte.. du kan mena viltgul, rävröd, borounge.. en massa olika.

Hermelina
0

#12, rävröd låter mest inprickat på det jag menar  :) fast jag har faktisk ingen aning.. x)

Sashhi
0

#13 - Den finns inte på lejon..inte är det många om det finns, och minst sagt i Sverige.

Sashhi
0

Tror du menar viltgul, det är en ganska vanlig färg. ^^ Eller möjligen madagaskar.

Hermelina
0

#15, nej, jag har en viltgul själv ( tror jag xD) och hon är inte den röda jag menar :) det jagh menar är liksom.. orange, röd gul!  :D *jag som är så otroligt bra på att förklara*

Hermelina
0

#14, men snälla, jag sa ju att jag inte ar så bra på färger, hur ska då jag kunna veta att den int einns på lejon? :O strunt samma…

Sashhi
0

#16 - Hmm.. madagaskar då ?

Hermelina
0

sashhi : om du söker på google på kaninfärger så kommer dte upp lite bilder. om du tittar på den 14:de bilden  så ser du en lurvig kanin som motsvarar  det jag pratade om ungefär xD hoppas att du hittar

(vet inte om länken funkar)

http://www.zoonen.com/res/forum/1449861/dscn0429.jpg