OT - Min hemsida är klar!
Jag vill bara säga till er kära vänner på KIF att min fotohemsida är klar! Jag är en amatörfotograf som fotar djur och natur och nu har jag äntligen gjort en hemsida så att jag kan visa min bilder för världen. Det finns bl.a. en del kaninbilder som man kan kolla på i galleriet.
Här kommer en liten länk till min sida så att du kan gå in och titta!
Jag har tyvärr ingen gästbok ännu, men ni får väldigt gärna kommentera här i inlägget.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
snyggt =9
Fin, men ser dumt ut att det står "bilder på kaniner i det fria", och så är dom i kompostgallerhagar.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#2: Jo, jag vet. Jag kom inte på något annat att kalla kategorin, har du något bättre namn. Det är helt enkelt bilder på kaniner som inte samspelar med människor i den kategorin (som inte går i koppel eller hoppar hinder eller så)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#1: Tack! Skulle vara givande och bra för mig om du gärna ville förklara vad du tycker som var snyggt. Det hjälper mig att utvecklas som hemsidedesignare.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Det var väldigt fin gjort :D Jag tycker om att du har designat sidan så fint. Sen att du har delat in bilderna så bra är också ett plus. Men det största pluset är ju dina bilder :D Speciellt naturbilderna är fantastiskt fina :D
#5: Tack var roligt att du gillar mina bilder! Speciellt roligt att du gillar naturbilderna, det är nämnligen natur jag fotar minst och inte är riktigt lika intresserad av att fota som jag är intresserad av djur. Lite mer spänning i djur…
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#6 :D
Djurbilderna var såklart också jättefina :))
Min favoritkategori är Fria hundar, de bilderna tycker jag är bäst!
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Putt :)
*putt*
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se