Hugo & Bianca
Känns som jag är den enda här inne som bildbombar ;D Men jag kan inte låta bli, älskar mina tussar så mkt att jag vill visa upp dom jämt, så här kommer lite bilder jag tog idag;D
Vänta med kommentarerna!
Under tiden jag hade tussarna i soffan så intog Berit deras bur, eftersom jag glömde stänga den. Haha ^^ Blev så jäkla full i skratt när jag såg henne, hon såg förvånad ut själv ^^ Jag sa till henne att det inte var hennes bur, o då hoppade hon in i sin egen istället;D
O när jag kom tillbaka till soffan så hade Hugo bitit av sambons sladd till hörlurarna (svindyra), så jag får ta ut Berit i soffan när han inte e hemma istället, han var inte så pigg på o ha fler kaniner i soffan sen ;D Så det e därför det inte blev några bilder på Berit:(
Nu kan ni kommentera om ni vill;P
Hugo är ju bara för söt :D

åh, de är så söta ;D
the vanity, it becomes insanity
åh supersöta båd två ^^ <3 och Berit gillar jag också! cool dam den där :)
Jättesöta kaniner allihopa :D Åh, Bianca är bara för söt <3
Varför litter det en colaflaska i kaninernas bur? (A)
#11, jag ÄLSKAR Berit :)) Ska ta lite kort på henne med nån dag:)
#12, tack :) Eller om jag nu kan säga det, kan ju inte ta åt mig äran för deras utseenden hah ;D
Cola-flaskan har legat i frysen, det blir lite varmt i det rummet dom bor i, så dom ligger emot den ibland. Dock brukar jag ha en större flaska, men hade bara dom små i frysen just då:P

Så fina dom är.
#5 var en skitsöt bild på dom tillsammans :)
Fina bilder, och vad söta de är :)

Jättefina bilder och jättesöta kaniner!<3:]
Åhh, sötnosar! Bianca har ju blivit värsta fluffbollen, haha =)
Aw, underbara <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Tack så mkt, ska framföra era komplimanger till damen o gubben ;)
#17, haha ja, hon har fått betydligt längre päls nu, det säger typ alla som är här ;D
Dom är så underbara! <3