Kanin bortskänkes!
Hello! Hjälper min vän !
Hon har en hon kanin, Vilma, fyllde 1år den 4 mars i år. Det är en hermelin lejonhuvad, alltså en blandras. Dt är viktigt att den får ett bra hem så pengar är inget viktigt tyckte hon. Hon säljer den pga att hon inte passar så bra ihop tsm med sin mamma(Hon har fött upp den själv, har mamman och pappan hos sig). Om jag förstått det rätt är den inte jätte tam, går att klappa den, men inte hålla så den borde gå till en person som har tid att få den tam. Det är en ute kanin med, så den är ute hela året om. Ingen inne kanin alltså. Den finns i strängnäs kommun. Pm:a mig om intresse så kontakter jag henne.
/ Hannah

-Putt-.. Dt är lite bråttom att hitta ett nytt hem.. Ingen som är intreserad?
putt

ta int illa upp nu men hon tänkte ju skänka bort den ? det e ju inte bra för då kan ju vem som helst ta den tex en knarkare …
jag har ingen knarkare:) jag kan ta emot den. men jag bor i göteborg.
ojdå.. såg nu att d ev en utekanin, dågår det inte

Kanske dt, men jag tror inte att en knarkare är inne på detta forum direkt om jag ska vara ärlig.. Men annonsen är gammal och dom avlivade henne tyvärr för att dom inte hittade ett nytt hem.. Så annonsen kan raderas..

#11 vaa? :O är hon avlivad för att ni inte hittade en köpare på 2månader?? :O ursäkta men om de hade varit jag hade jag då väntat lite längre iaf :S fast de var ju erat val inte mitt den här gången.. :P

#12, Inte mitt val.. Hennes, försökte få henne att vänta lr kolla efter nån hjälporganisation (som råtthjälpen) men hon ville visst inte det så.. Visst jag KANSKE kunde tat den ett tag och försökt att hitta ett nytt hem. Men har inte haft kanin sen jag var liten och ingen bur eller nått sånt sen har jag ju egna husdjur att ta hand om.. Men blanda inte in mig i detta för jag försökte bara hjälpa henne att få en andra chans och beslutet var inte mitt heller, försökte få henne att inte göra det..

#13 okej, då förstår jag :)
Jag bor i s-näs :) fast jag vill ha inne kanin "/ för min andra kanin är inne kanin ^^ kan man inte ha den inne ^^ ? skulle jätte gärna vilja ha den men somsagt de var ju en ute kanin "/
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
Såg inte kommentaren (#11) :( va tråkgit :/
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se