någon särskill teckning?
Ogillar du någon särskill teckning? ( eller färg )
Det kanske redan finns en sån här tråd menmen jag gör en ny tråd. Finns säkert någon som ändrat sej.

Själv har jag aldrig tyckt om viltgrå.
Jag är inte så förjust i japantecknad..
// Michis
#1 Viltgrå är en färg.
Jag gillar alla teckningar, :)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Hm, någon teckning?
Nope, tycker alla teckningar har sin charm. =)
Däremot finns det vissa färger som jag tycker kan bli lite tråkiga, som ex svart.
Men på vissa individer kan även den färgen bli snygg. =)
Är inte så förtjust i hotot.

#3 ojdå. Men färgen viltgrå dah, den gillar jag inte särskillt mycket. :P

Njäe, inte som jag kan komma på..
the vanity, it becomes insanity
jag tycker om alla färger å varianter.
Viltgrå e lite blaskt :p Men kan leva med det :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Hmm.. viltgrå kan bli lite tråkigt, men snyggt på maffiga hanar med snygga, maffiga kinder. :D Annars gillar jag allt, tror jag. Men allt är snyggt. :)
Not your mom, not your milk.
jag gillar nog inte heller hotot :P
Medarbetare på Hundar.ifokus
#11 Hur ser hotot ut??
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Nää, hotot var inte min smak
// Michis
Fast jag kan tillägga att hotot kan vara fint på vissa kaniner =)
#13 nnjee inte min smak riktigt
/ Emma
Hahah, jag som tkr är att Hothot är så finigt. x)
Jag fattar inte vrf så många inte tycker viltgrå är nice XD Jag älskar den färgen och viltgrå manteltecknad.. Typ bästa färgerna JUE <3<3<
// Michis
viltgrå,svart,japantecknad
Teckning.. Hotot.
Färger då.. viltgrå är rätt trist.. (säger jag som har en ;D fast hon är rödförstärkt och långhårig! då blir den fiin <3).
Annars är madagaskar för jäkla tråkigt.. :/ Riktigt ful färg om du frågar mig :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Snyggaste färgerna är iallafall: Vit röd ögd, havanna & blå. ^^
Tycker om alla teckningar (kommer i alla fall inte på någon nu som jag inte tycker om). Men inte alla färger.
Hotot är ju asläckert! :D
Själv är jag inte jätteförtjust i viltfärger. På vissa raser är det snyggt, men inte på alla.
Tycker brokat/dålig mantel är fulast.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Blåå ^^
Jag tycker om nästa alla färger/Täckning:)

Jag tycker om alla teckningar. Jag tycker dock inte om färgen viltgrå.

Jag tycker om i princip alla teckningar. Däremot tycker jag inte att vit rödögt är speciellt fint, inte heller viltgrått, svart eller madagaskar. Fast svart & madagaskar kan vara fint på långhårigt :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

jag tycker inte om brokat särskilt mkt. Kan vara fint ibland men oftast, nah.
Färg vet jag inte..
the vanity, it becomes insanity

Jag gillar inte vit med röda ögon eller något med röda ögon :/

Jag gillar de mesta men inte så mycket för rysstecknad, hotot och mönster som liknar dom.
Sen så viltgrå är inte min grejj heller.
Jag gillar alla varianter som är ljusa i färgen. som mörkast får de va grå eller brun. Men svart vill jag inte ha pgr. av att jag har en svart katt och vill inte ha djur i samma färger lix. (fix idee..)
Men som sagt alla dom här som jag har nämt nu kan även va fina på vissa kaniner så jag kan inte säga att jag absolut inte gillar nån specc.
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering
jag gillar inte viltgrå så mkt. men det beror på vilken rs och så det är . jag skrev fel i inlägget #24, jag trodde att det stor " skriv in en färg eller teckning som du GILLAR" haha ^^
Åh, hur KAN man ogilla vit rödögd ? x') Finaste juh. <''33 Ska faktiskt nästan helt säkert få een. xP
Jag gillar inte japantecknade kaniner så mycket, men vissa är fina. Sen så tycker jag inte alls om, absolut inte vit rödögd.
#5 Hotot som är så söta <3:D
Jag gillar inte en vit rödögd kanin. Jag älskar däremot gul och svart japantecknad och blåa dvärgvädurar, och en massa mer!
Hmm.. hotot gillar jag inte, hade helt glömt att det fanns;D Men kom på det nu:) Sen så ogillar jag rysstecknat, tycker inte det är särskilt fint..

Själv gillar jag viltgrått mkt! :) Har själv två viltgråa hermeliner.
Men om det är ngt jag inte tycker om så är det nog vit rödögt.
Hoto är inte så fint >.<
Viltgrå är OK men jag fastnar inte så lätt på det, viltgråa hermeliner kan vara söta ;D
Järngrått tycker jag inte om, bara i mantlat.
Svart/vit japan är inte så fint, heller inte svart/gul.. bara på visa raser (så som teddy dvv) :D
Det finns en hel del färger jag inte gillar på vissa kaniner, det är helt beroende på ras osv.. osv.., t.ex. brun sobel siames kan ha olika nyanser (vissa kan vara beiga på ryggen och vissa kna vara ganska bruna på ryggen och det gillar inte jag).
hm.. teckningar jag tycker är mindre fina är japan, rysstecknat och white tecken…
färger jag inte gillar är väl främst järngrå och madagaskar
Sen finns det undantag för alla färger och teckningar för mig. Tycker att alla färger kan vara fin på nån kanin och färger jag tycker om överlag kan vara mindre fina på vissa kaniner. vårt att säga vilka färger man tycker om och inte för jag, alla färger kan ju se olika ut och passar olika bra på olika kaniner osv.
Wienertecknat förresten.. visst är det rätt sött, men inte på godkända raser. Det skulle jag inte vilja ha. Fint på teddyn.. vissa.

jag tycker inte så mycket om albiner.. :/
Hmm, tycker albino, viltgrå, madagaskar, manteltecknad, schecktecknad och rysstecknad är lite tråkigare.

jag tycker faktiskt svarta är jätte fina! Jag har själv en svart brun kanin (: