Söker Hermelin!
Hejsan!
Jag ska snart skaffa fler kaniner och vill veta vad det finns i hermelinväg.
Nån som har eller känner någon som har hermeliner till salu?
Jag tar gärna emot omplaceringsdjur som är något för Avel, dvs inte honor över 1 år om dom inte fått kull innan.
Visa mig vad ni har så kan vi diskutera det! :D
Kram Malin
www.freewebs.com/anglagardenskaniner (min syster) har hermeliner, dock inte några kullar förän i februari 2009.
Kan du bara ta emot hermeliner? ;)
Åsa Nyman har hermeliner i Orsa.
nej jag är ev inne lite på dvv oxå, men inte riktigt än :)
putt
McDreamy och min förra kanin Frallan är från Therese Nordlund. Hon har JÄTTEFINA hermeliner till salu vad jag vet.
Länk: http://www.kaninstation.se/
Bild på McDreamy

Kolla in mitt inlägg Utlånas. Där har jag ett erbjudande eller vad man kan kalla det. Har även en hermelin korsning på 8v.
#4 oh herregud!! Fy fan va söt!!! *åker o rövar bort från dej*!! <3<3<3<3<3<3<3 SÅN vill jag ha!
#6 Jag är ute efter renrasigt, glömde skriva det.

#7 Om du kollar in inlägget så ser du att den Hermelinen är renrasig med poäng på 94.5
#8 okej då missuppfattade jag, såg ut som om du menade att den du hade var en hermelinkorsning, men då ska jag genast titta :)
#7 Haha, dags att sätta lås på burenXD Ja, han är helt underbar och färgen är gudomligt fin(blå). Jag tror att hon har någon viltblå hermelinunge till salu. Hon har även en kanel, som är superfint, men tyvärr inte godkänt:( Titta på aktuella kullar på hemsidan. Där är deet bilder på alla och leveransdatum:)
#10 Ska faktiskt erkänna att jag (sen jag var ca 5-7 eller nått o fick min första kanin som var blå) så har jag drömt om en blå kanin :P och de ska vara en sån speciell blå som man drunknar i :)
Hon var visseligen dvv..
#11 Jo, det är jättefint:) Viltblå är även fint, en av mina favvofärger. Om du kan vänta så ser det ut som att det kan bli blåa ungar om typ 1 månad. Major och Jasmin parades 20/6 och väntade färger är blå och svart.
Du får höra av dej :D
#13 Japp;)

Du skulle ju ha en av mig också? :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Absolut! Truls är en av dom snyggaste jag sett på bild!! Men ska skaffa fler än en :)