Sjunga?
Finns ju en tråd om att prata med kaninerna.
Men är det någon som sjunger för sina kaniner? Och vad sjunger ni i så fall?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jag brukar sjunga när mina marsvin är dåliga .. typ då hittar jag bara på något
Asså kanske inte riktigt till kaninerna, men jag sjunger alltid när jag går ut till kaninerna xP då är det ingen annan som hör så ^^
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#2;Samma här xd
Med vänlig hälsning,
Jenny
Ibland, men sällan x)
jag sjunger när jag går ut, men inte till kaninerna, ( som #2 )
Jag sjunger inte för kaninerna, men jag sjunger för där är jag ifred x) Så ingen hör mig (A).
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag brukar sjunga till låtarna på radion. Eller så sjunger jag någon låt som jag fått på hjärnan.
Av nån konstig anledning sjunger jag för kaninerna när dom är sjuka. Känns som en narturlig instinkt, eller nåt för mig.
Nja, ibland kanske :)
Jag sjunger inte åt kaninerna ;D
Jag sjunger inte direkt för dom, men jag sjunger/nynnar ganska ofta när jag är med dem.
// Cissi (ciss)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"

Sjunger ibland!

jag sjunger ofta hos min kanin men jag sjunger inte direkt för honom :D

haha nej skulle jag sjunga för min kanin har jag gått för långt…
Jag brukar gå och sjunga och nynna ute hos kaninerna, tycker att det är mysigt. När Lakrits (som är lite nervös) blir rädd för något eller är orolig så brukar jag nynna eller sjunga en lugn sång. Då blir hon mycket lugnare. Faktum är att det nästan bara är sång (oftast vaggvisor) som kan lugna ner henne när hon ska t.ex. klippa klor och liknande.
Dem flesta tycker att det är konstigt att jag sjunger för mina kaniner, men jag har alltid lugnat mina djur med sång.
/Matilda
jag sjunger inte för kaninerna, utan lite tyst för mej själv
Sjunger liksom ibland ^^, Fast typ lite på hittade låtar när ajg blir arg på t.ex. Naomi som kan hoppa igenom kompost gallret då blir det ibland "din duma duma kaniiiiin,, baaaajjjjjjs på diiiig jaaag älskar dig diiin baaajs" och sen pussar jag henne och sätter henne ihagen XD
eller så sjunger jag riktiga llåtar xD
Sjunger för marsvinen när de är sjuka(har ingen kanin). :/ Vet inte varför, men det känns lugnande.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Jag sjöng nästan ALLTID för mina kaniner. :) De blev lugna av det (även om det kanske inte lät så vackert) De klagade aldrig. :)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Nej, sunger aldrig. Så inte för kaninerna i heller då.

Jag sjunger typ alltid i närheten av kaninerna.
jag sjunger jätte mkt för dem. inte direkt hårdrock, men dem blir lugna hur falskt jag än sjunger, jag sjunger sånger som mamma sjöng för MIG när jag var liten xD dem tycker om det. även om det låter helt fjolligt, men jag tror dem gör det :D
Nja, jag brukar sjunga typ, du e så söt så ja så jättesöt. eller ja, typ nått med söt ^^

Sjunger alltid hos kaninerna! Pratar aldrig, bara sjunger. Nästan iaf.

Hehe, jag gillar att sjunga o gör det ibland men jag hittar bara på :/ Hehe… Men jag gör det ju ingen särskild tid eller så… :/