Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 513 ggr
Frida-L
0

OT - html

Någon som är bra på html och skulle kunna hjälpa mig med lite saker? :)

Frida

[Wera]
0

menar du html koder ;S XD ?

Frida-L
0

Ja =)

Tixy
0

Vad gäller det för saker?

[Wera]
0

Undrar också som #3 :D

Jag brukade koda jätte mkt på stallet.se -.- (men det var länge sedan) men har fortfarande koderna kvar och kan fortfarande koda XD

Frida-L
0

Jag vill få menyn, som sitter vågrätt högst upp på sidan att "följa med ner" när man scrollar :) vet vad jag ska göra, men det funkar inte :/

[Wera]
0

#5 vilken sida?

Frida-L
0

#6 Min hemsida..

[Wera]
0

#7 Okej, jag är inte bra på att göra hemsidor (Utom freewebs)

Metinia
0

Hörde att det var till en hemsida, gör du den "för hand" eller använder du ett "hemside-görarprogram"?

Majsbecka
0

www.webdesignskolan.se man kan lära sig där. Kan vara lite segt och svårt i början men håll ut! Om du inte alls vill koda så kan du köpa Fontpage eller Dreamviewer som jag jobbet åt dig. Men det blir inte samma "kvalité" som med kodat :)

Frida-L
0

#9 För hand :)

#10 Jo, jag vet, men hittar inte hjälpen jag behöver där =) Tack ändå!

Frida
0

#5 Hur är det du ska göra då? Om du vill ha menyraden synlig hela tiden är det ju bara att göra en extra frame mellan din målframe och sidans head. Då ligger menyn alltid på samma plats under headen medan du fritt kan scrolla i innehållet i målframen

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Frida-L
0

#12 Det är det jag försökt göra, men det blir inte som jag vill :/

Frida
0

#13 Får jag föreslå att du frågar på datorn iFokus för att få bättre hjälp? Är dessutom svårt att hjälpa när man inte vet exakt vad som blir fel eller hur din kod ser ut =)

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Frida-L
0

Okej, det kan jag göra! Är du bra på html och sånt? Jag kan ju skicka koden, det är ju inte så mycket! :)