bur 2 säljes
STOR TRÄVILLA FÖR DIN KANIN
Kan användas både inomhus och utomhus.
Passar givetvis andra djur, tex iller och andra gnagare.
Tillverkad i 20mm trä med plexifönster i fronten och nätgaller i locket.
Galleravstånd ca 13mm.
STOR!
115x60x58cm
Nypris 1400:- (JLS Tronics)
Säljes: 700:-
Använd sparsamt. Varit hem åt igelkott till och från. Inga bitmärken.
Frakt skadad: både stegarna har lossnat. Både går att sätta dit igen. Vid ena stegen/rampen har det även lossnat en mindre bit av hyllplanet.
Utdragbar botten för enkel rengörning. liten spricka i lådan men inget mer än lite skönhetsfel.
Hämtas: i Virsbo utanför västerås eller ev frakt hjälp mot bensin ersättning.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

åh gud! synd att det är långt borta :(
bor i skåne så antar att det inte går :P
Snygg bur, tyckte buren var "Normal stor" åt en kanin ;) Iaf. super snygg men håller på att bygga en bur själv.

ÅÅå, den hade passat perfekt här men jag bor ganska långt upp i norrboten så för långt för mej åxå ''/

Åh, den buren skulle jag kunna köpt om den inte fanns så långt härifrån. Jag bor nämligen i Sundsvall och jah.. västerås är lite långt från oss ://
Snygg bur, men är det inte lite dumt att ha nät som tak över buren bara om man har den som utebur? Det borde regna in eller?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Jag har tittat lite och tycker att buren är fin….Jag ska till Grällsta på lördag så om den fortfarande är till salu skulle jag vilja fundera på saken tills i morgon samt höra med er om ni skulle kunna köra den isåfall till Grällsta mot bensinkostnad ToR, lördag runt 9.30-11.30?…Jag hade egentligen tänkt mig en lite fulare bur för en mindre peng….
borde jag kunna fixa. säg till innan bara

Det funkar inte att hoppa i och ur själv i buren?

Hej igen, Jag har tänkt och kommit fram till att jag inte kommer att köpa buren, den är väldigt fin men jag ville egentligen bara ha en billig 120 cm plastbur för inomhusbruk och känner att just nu funkar inte min ekonomi till den…..
#11 ehhh en plast bur som är i den storleken kostar oftast mer ju…

Ja, men jag letar efter en begagnad för 350 kronor men den bur du har är otroligt fin men jag måste budgetera med mina pengar tyvärr, annars så tycker jag att både pris och bur är kanon!!!
yes box