Läskig kanin!!
Min kanin är så läskig XD
Varken han eller jag var intresserade av kanin-hoppning. Jag orkade inte träna och han vägrade hoppa ett litet hinder (eftersom jag inte tränat såklart)
Men sen åkte jag på en kaninträff och då skulle han få hoppa något litet hinder bara för skojs skull, men han flyger över hindrena och för varje gång jag hoppar banan så blir han snabbare och duktigare :O Han vann nästan första klassen. Jag blev riktigt rädd eftersom här hemma visade han inget intresse för hinder :O XD
Så nu här hemma hoppar han 40 cm utan problem och verkar älska det och både han och jag har intresserat oss mer för hoppning.
Fattar inte hur han kan bli så duktig helt plötsligt
Ville bara skriva av mig XD
Wow! Vilken kille!!

Wow, vad högt han hoppar!

För mej lev de likadant med min kanin Blackie! när jag var på kaninträff idag så hoppade hon jätte bra över alla hinder å de har hon ALDRIG gjort förut här hemma eller någonstans! så fort hon fick ett hinder framför sej tvärstannade hin :S men nu är hon jätte bra! hon blev de på kaninträffen XD :D ska börja träna henne mer så jag åxå kan åka på tävling nån dag :D
visst e de kul när dom blir så bra så fort? :D

Härligt! =D
Roligt att han visar intresset då, det är ganska så kul när dom bara lärt sig.. hihi
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Vad kul att se att han hoppar så bra!! Jag hade en kanin som heter karamell och han ville inte äns röra sig på banan när vi tränade eller tävlade först och nu har han gått på 5.43 sek i en hel bana på en tävling skh (skåneskaninhoppare) Och rev nog bara ett eller två men han är inte stressad eller så han är jättefin ! Och nu har han klassat upp si rijält på tävlingar! :)
Lycka till ! Har du börjat på Kaninhoppning än?? :)
vad roligt :) Det är jättekul med Kaninhoppning när kaninerna visar intresse och börjar fatta poängen :D
#3 jo hon var jätteduktig :) Men tänk på att hon är liten, träna inte så ofta eller länge det blir både jobbigt för henne och hon kan tröttna på det.