Kaninpassning!
Hej!
Jag ska åka på semester mellan den 26 juli och den 9 augusti och behöver kaninvakt till mina båda lejonhuvade kaniner. Helst någon som bor relativt nära Vänersborg (det ligger 10 mil norr om Göteborg). De är vana vid att bo ute, men jag kan bara ta med inneburar till dem, så det vore bra om de fick vara under tak eller inomhus. Jag skickar naturligtvis med allt de behöver (mat, strö, hö, etc) och betalar ersättning.
Krav på kaninvakten: Att du är kaninvan och att du är ansvarsfull.
Hör av er om ni har möjlighet att ställa upp!
Mvh Nilla Tuveson, tel: 070-2629256 el. 0521-205110 el. nilla.tuveson@student.hv.se
Synd du inte bor närmre mig då hade ja kunnat passa dom (a)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

#1 Jag hade helst velat lämna dem till dig (för då hade jag känt mig helt lugn), men Robert tycker att det är alldeles för lång omväg, eftersom vi skall till Öland. Vi skall iof till Skåne sedan också, men det blir för mycket tid för dem i bilen att åka både till Öland och till Skåne. 
Tack för erbjudandet! Jag skall tjata lite på honom och se om vi inte kan lägga om resplanerna lite …
#2 haha jo det är ju en liiiiten omväg bara :P
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag skulle kunna passa dem, men jag bor ju i Eskilstuna..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#4 ja, det blir ju också en ganska lång omväg … Finns det ingen i Gbg/Vbg-området?

Mina kusiner bor i vänersborg och vi skulle kanske åkt till dom den 26 juli typ men dom kommer ner till oss istället annars hade jag kunnat passa dom..

Nu har jag fått hjälp! Men tack för alla som hade kunnat tänka sig att ställa upp!
Hur låser jag den här tråden nu? Eller skall jag ta bort den?
Behöver du inte tråden längre så låser jag =)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin