Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1206 ggr
Naaathaaa
0

Hoppkanin.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är Caramell till salu alt. lånas ut på långtidsfoder. Detta pga att min syster som äger henne har helt tappat intresset för kaniner.

Caramell är en Lejonhuvad dvv hona, född 060824. Hon väger cirka 2 kg i dagens läge. Hennes öron står på lite olika håll, oftast ett upp och ett ner.

Hon hoppar väldigt fint, endast intresset saknas hos min syster. Jag har tävlat henne några få gånger. På hennes fösta start i mini-klass kom hon på en 2:a plats. I Höjd har hon hoppat 55 cm och har kapacitet för mer. Även i Längd är hon duktig, har dock inte tränat det så mkt, men hon har väl hoppat runt 140-160 cm på de vi testat.   

Caramell är en mkt trevlig och nyfiken tjej so ska vara med överallt. Vi har inte haft henne till så mycket kel, dvs att hon inte är jättegosig. Dock kan hon bli det om man pysslar mer med henne. Helst ska hon vara med ute och kolla på vad man göra.

Hennes mor är Smulan, inte tävlad alls men MKT duktig, tyvärr finns hon inte ännu. Hennes Far är Plutten som tävlas av mig, är klassad MSV 1 p/ Lätt m. pinnar. Hon är helsyskon med Happy o Stella som båda plockar pinnar för fullt, samt halvsyster med Topp som är klassad svår m. pinnar/ Lätt m. pinnar ..

Caramell säjes helst till hophem men även kelhem går bra m vi hittar det rätta.

Hon finns i Skåne men kan transporteras till stora delar av Sverige då jag tävlar en del samt har kontakter.
Medföljer; övergångsfodr, faktamapp & tävlingsbok. Hemmet är viktigare än prist men hade tänkt 300 för henne.

Intresseanmälan och frågor till; nathalie.andersson@sjobo.nu

PaaatyPalm
0

Lycka till :P, och hoppas du hittar ett super hem till henne :)

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

galaxens
0

åhh.. hon är ju bara för go. Om jag hade haft platts hade hon inte varit till salu längre ;)
Lycka till att hitta ett bra hem till henne! Jag kan ev. hjälpa dig med trensport till en hel del plattser! ;)

Naaathaaa
0

#1, Tack =)

#2, Hade jag bara vatt intresserad av Lejonhuvat hade hon defenitivt inte varit till salu =)

Naaathaaa
0

Putt, kan tas med till Falsterbo Horse Show om någon vill se henne =)

Naaathaaa
0

Putt upp ;)

Emma_B
0

Putt =)

Rabbits
0

Putt

Rabbits
0

Jag hade velat köpa henne! ;)

Elin_T
0

putt

Naaathaaa
0

#8, hon är till salu ju så ;) Hör av dig om du fortfarande är intresserad!

Rabbits
0

Hej paxa henne,, jag ska kanske , kanske köpa henne passa hon! paxxa menade ja

Rabbits
0

Hej paxa henne,, jag ska kanske , kanske köpa henne passa hon! paxxa menade ja

Naaathaaa
0

#12, du kan ju skicka PM och berätta lite mer kanske? Har flera intreeerade på henne och kommer inte bestämma köpare inu.

Naaathaaa
0

Putt

galaxens
0

putt för underbaringen :)

Naaathaaa
0

Putt.