Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 496 ggr
Jennu
0

inne kanin?

Det är så att jag tyvärr var tvungen att flytta till lägenhet och då sålde jag iväg min lilla ögonsten eftersom jag inte tycker att man skall ha kanin i lägenhet.
Men nu när det ju så att jag känner stor saknad över att inte ha någon kanin alls att pyssla om nå mer : (  Så då kommer min stora fråga

Är det okey att ha en dvv kanin i en lägenhet med vanlig innomhus galler bur ?
Själv fallet kommer den få vara ute o hoppa i parken o det.

Är jag helt galen ?

Taci
0

Varför skulle det inte vara okej?? Jag har tre kaniner inomhus, i olika storlekar. Förstår inte vad som skulle vara konstigt ^^

Klart du kan ha en dvv i en innebur, o låta den springa fritt i rummet/lägenheten på dagarna.

[Wera]
0

Klart en kanin kan bo i en lägenhet ;D

Jennu
0

OKey men vad bra! :D jag vet inte jag fick någon för mig att det inte alls var OKEY att ha kanin i lägenhet

Teek
0

Det är absolut helt okej, för att inte säga jättebra! En kanin som bor inne får ju vara med mycket mer och blir ofta himla social och mysig. Man lär dessutom känna kaninens personlighet bättre tycker jag!

Mina bor i huvudsak inne men ute när det är fint väder på sommaren.

KvirrZ
0

Jag har 4 kaniner inne, de har ett eget rum där de bor :)

- Mvh Emma

smillan
0

Jag har 3 innekaniner, varav en av dem var utekanin i 6-7 år. Hon har blivit mycket goare sen hon vart innekanin, trevligare i humöret och piggare. Så jag anser att det inte är något fel med innekanin.