Nu är bebisarna hemma!
Åå, vad glad jag är! Idag var vi hos Tina på Åsgränden's och hämtade lillalilla Flisa och Fläder.. <3 Mina två sötisar.. Just nu sitter båda två och äter mat.. Tack Tina för älsklingarna. :')^Bilder kommer när de gjort sig hemmastadda, säkert nästa vecka.
*Ville bara skriva av mig*
Vad kul, grattis till nykomlingarna! ^^
#1 Tackar.. De är så sötiga.. <3
åhh vad mysigt ^^ fina namn också, gillade speciellt fläder! :D Hur många kaniner har du nu? Köpt ganska många på sistone va? :)
#3 Haha. Ja, Fläder är fint!
Ja du.. Måste räkna.. Har väl 13 st underbara teddysar. :) Med världens bästa temprament. En till kommer nästa vecka haha x) Den sista på ett tag (tror jag..) Ja, det har blivit några stycken.
vad kul ! :D
Skoj! :D
#4 en liten Plimpy-bebbe skulle det väl kanske bli i september? ;)
- Mvh Emma
#6 Haha x) Ja, juste! ^^
Det blir det säkert!
Åh vad roligt att höra Olley :) Hoppas att allt går bra med dem nu, ska bli kul att se lite bilder när de boat in sig lite mer hos er :)
Tack för att de fick komma till er!
Kul :D Längrat efter bilder (Y)
Vad kul :)
Bilder ? (;
Not your mom, not your milk.
#8 Ja, :) De är så söta.. <3 Tack Tina.. ^^ Det är ALLTID roligt att köpa från dig, alla är så goa och söta!
#9 och 12 Bilder kommer när de har boat in sig lite hos oss. Säkert nästa vecka någon gång!
#10 Japp, det blir ju det, fast ingen fara! Det är bara kul!
Alla som vill se bilder på Töserna kan gå in på våran hemsida och kika på Våra Vackra Teddyhonor :) http://www.moangsvagenskaningard.se
Fläder va ju urfin! :D

Vad söta de är!
söta!
Med vänlig hälsning,
Jenny
söta!
Med vänlig hälsning,
Jenny
De är så fina! Lilla Flisa kommer bli så snygg när hennes päls växt ut :) Tack för bilderna ni mailade, så kul att få bilder på sina älsklingar!

Har sett ungarna tidigare, har smyg kollat på tinas bilddagbok, jätte vackra kaniner därifrån!
Lycka till med kaninerna nu och hoppas det går bra =D
Väntar ivrigt på bilder…
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
#15 Å, tack! <3 Det är hon oxå!
#16 Tack.. :)
#17-18 Tack!
#19 Tack och varsågod, Tina! Ja, hon kommer att bli som en prinsessa, fast hon är ju redan nu söt!
#20 Hehe, ja! :D Tack! Du kan ju titta på min hemsida.
Söta:D
#22 Tack! <3