Egenodlad sallad
Jag gav kaninerna sallad idag, som vi odlat i en stor kruka på balkongen. De blev som Galna! O annars så gillar inte Hugo ens sallad, han lämnar det alltid kvar i skålen, vilken sallad man än köper. Men det här var helt sjukt populärt, jag hann knappt sätta mig ner hos dom (sätter mig alltid på golvet o ger dom grönsaker) förrän det var slut :S Sen började dom bråka om den o allt :S
Har ni gett era egenodlad sallad? Var det populärare än köp-sallad?
Jag har gett lite av min egenodlade sallad, den var mycket uppskattat :) Fast inte för mycket då.. Så det var mycket mera populärare än köp-sallad!
#1, där ser man, där också :) Nej, såklart inte för mkt (; De hade kunnat gå loss på en stor hög sallad om de fått, men där satte matte stopp :D
jag ger bara moina kaniner egenodlad ( eller från en släkting) den är mkt finare ^^
Mina älskar det! Till och med min kiniga Vilgot (och han är kräsen!) älskar det!
Jag lämnade honom på bordet i kaninhuset idag, medan jag hämtade in Molle. Jag var borta max 3 minuter och när jag kom tillbaka låg lite rester av salladen kvar :P Tur jag inte hade så mycket på bordet..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Mina kaniner är också helt galna i egenodlad sallad xD och egenodlad av allt xD de är inte så jätteförtjust i köpta grejer värkar det som. Inte äns Morot gillar de, eller jo litte ^^. Men tycker det är as mysko att ingen av mina niner gillar banan xD haha, det va ot menmen xD
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
jag har ingen egenodlad sallad :/ Men dom skulle säkert älska det! alla tre äter nog det mesta så det ska nog inte vara några problem :P Stitch skulle säkert vara galen, sallad är lätt en av hennes favoriter! Knut älskar mest gurka och Lilo älskar allt som går att äta, typ :P
#7: Varför äter ni den inte?! Den såg jättesmarrig ut :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag odlar morotsblast ^^
Helt ärligt försöker jag odla morötter men får dem alltid bara till o bli 3cm så satsar på hög blast iställtet. Mums säger kaninerna :D
#8 Jag vet inte, vi glömmer bort att vi har den ^^
#7, såg smaskens ut :D
Vi äter inte våran heller.. har helt glömt bort den^^ Men vi satsar på o ge den till djuren istället, eftersom dom tyckte så mkt om den :)
Vår ser inte alls ut som eran dock, vet inte vad är för sort .. ^^
Har gett från vårat lilla salladsland och McDreamy är inte mer förtjust i den som den vi köper. Han är inte riktigt en salladsälskare;) Men om jag skulle säga vad jag tycker är egenodlad sallad underbart gott:)