Ni i Skåne!
Nu blir det lite för endast skåningar ^^ Ursäkta mig alla er andra ute i landet :P
Jag tycker eftersom jag e ny här och inte har någon koll på vem någon är - att vi ska lägga ut en bild, ett namn, en ålder och en ort.
Som jag har uppfattat det så har ni skåneträffar lite då o då :)
Så jag börjar:
Jag heter Malin, är 19 år och bor i Lund (se bild) :P
Nu hoppas jag att ni vill fortsätta och presentera er :)
Mvh Malin

Jag heter Hanna och är också 15, fast fyller 16 i september..bor i Höllviken, lägger inte gärna upp bilder på mig ^^
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#2 okej du får väl slippa då ;) Tack för att du svarade endå :)

Är du med i någon kaninförening ?
Annars finns Lunds KF, eller Arlövs KAF, där finns även jag..
Nej det är jag ju inte. Jag är uppfödare i SSV (Sydsveriges smådjursvänner) men det är guldhamstrar.
Finns det länkar till deras hemsidor (A) ?

#5: Fixat !
Är det hoppföreningar? Har bara hittat på vad lund har att göra under 2008 och där e bara hopptävlingar o träningar.
Min Flingan har bara varit avelskanin och har ingen aning om hon kan hoppa :S

#7: Nej, det är det inte! Inte i vår förening iaf (Arlövs), men vi har en "hoppsektion" också.
Vi har kurser, både för nybörjare och forsättningskurser. Även träffar för färglära och allt möjligt…eller bara träffas och pratar kaniner..
Man kan stambokföra sina kaniner hos oss, och få dem vaccinerade, köpa foder, som HÖ & HALM, spån och pellets, tillbehör mm mm.
De flesta aktiviteter har ju varit, men fler kommer efter semestern, och naturligtvis har vi utställningar också..
#10 haha jag som verkligen trodde det var du till vänster :O *förvånad*
#8 okej :) jag ska läsa mycket merpå båda föreningarna. ssv anordnar ju oxå lite medlemsträffar och sånt :)
#11 Ja, jag vet, vi är ju nästan som tvillingar, 629 och jag. xD
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
#14 haha söta båda två på varsitt sätt :)

Jag heter Nathalie och bor i Brandstad, utanför Sjöbo.
Fyller 15 år i år. Bild kommer senare då jag sitter vid fel data ;]
Jag heter Erica och bor i Landskrona. Flyttar till Vadensjö nästa vecka. Jag är 15år i sommar :)
Slipper gärna att lägga ut en bild här

Ida o bor i käglinge utanför Malmö…är 23år :P