Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 4078 ggr
FilippaQ
0

Söker kanin :)

har bestämt mig för att jag har tid, vilja, ork och plats för att köpa en till kanin, föräldrarnma har sagt ja så nu ska jag bara hitta en ny pärla :) jag söker en Hona eller hane?, spelar inge större roll men hon/han ska vara hoppkanin! :) någon som har en till salu? eller som vet någon som har det? skriv jättegärna då! :)

Miiah
0

Vad ska du ha för ras? :)

Lans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ju 2 st till salu. Dvv/dvärghare. En hona och en hane. 9v nu. Har börjat tävla med pappsen nyss (han är den med selet på på bilden). Mammsen har inte hoppat desto mer,  ska börja med henne när hon vilat färdigt. Tror säkert/hoppas att de kan bli hoppkaniner av dom (:

Bor ju i norrbotten, men transport brukar ju kunna fixas.

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

galaxens
0

Jag har 3 ungar till salu
www.freewebs.com/kometenshoppkaniner/

FilippaQ
0

han/hon ska vara vuxen, kanske tävlat och helst i rasen dvv, emn spelar mindre roll :P

Michiis
0

Jag har en viltgrå hona tillsalu. 11veckor. Hon säljs med stamtavla, har varit utställd med 94p.
Hon har en pappa som har en stor talang i hoppning. Och jag har märkt att hon är väldigt likt honom.:D Hon skuttar väldigt mycket ja precis som sin pappa. Om du skulle vilja ha henne, kan jag börja vänja henne med hinder och koppel nu. Hon har testat koppel och det gick galant, hon var inge rädd eller något.
Ja är du intresserad? så svara:)
MVH MICHIS

hemsida: www.freewebs.com/michiskaniner/

// Michis

repekka94
0

Har en vuxen och en unge till salu ungen skulle jag tipsa om ha heter Snöflingas JumJum och är viltgrå fast lite ljusare ej chinchilla färgad han är väldigt snabb och hoppig av sig hade tänkt börja träna hoppning när han växer i selen hans mamma är renr. hermelin vit blåögd och pappan är löwen/hermelin (han är åxå till salu) han är väldigt trevlig i sättet och kommer fram skuttandes när man kommer till buren och vill komma upp i famnen ^^ bild på jumjum

FilippaQ
0

era kaniner är supersöta men jag söker i första hand en vuxen kanin som mer eller mindre redan är lärd inom hoppning :)

Clariiz
0

#6; Kaninen på bilden ser viltblå ut?

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Michiis
0

#8, det tykte faktis jag med xP

// Michis

Michiis
0

#7, hehe, okej ;P Men är det inte roligare då att vara med och lära kaninen att hoppa ? ^.^ För då om kaninen blir riktigt bra så vet man att man själv har lärt kaninen allt och man blir så stolt, men när man köper en som redan är kunnig och blivit lärd av en annan och så blir man väll typ inte lika stolt eller jag vet inte xD :-)

// Michis

Clariiz
0

#10; Å andra sidan kan det vara bra med en kanin som kan om man själv är nybörjare. Då har du någon att lära av. Det är ungefär som med hästan, du väljer nog hellre en läromäste till en nybörjare framför en grön unghäst?
Men det är klart har du hjälp är det självklart kul att utvecklas tillsammans.
Det är ju en val och smaksak :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Michiis
0

#11, ja det är det :)

// Michis

repekka94
0

bild på den vuxna han kan hoppa lite =P

FilippaQ
0

#10&#11 jag fattar hu du tänker 10 men jag känner som 11 förklarar eftersom att jag inte är så kunnig.. :P

[Wera]
0

Vet en fin hane, lejonhuvad. Det är kris säger hon.. iaf. så kan han ev. skänkas bort till bra hem.

Har pratat med hon iaf. Länk på annons ---> http://www.blocket.se/vi/16632884.htm

FilippaQ
0

ingen som har någon eller som vet någon?:)

Feliciaa
0

Hm .. var det inte naathaaa eller nån som hade Peach Girl, hopphona till salu? Eller hon kanske redan blivit såld?

Lendsi
0

Jag har två dvv tillsalu! :D
Min sida: www.freewebs.com/humlebo

thexclub
0

jag har Flame :P
svart korsning, lite större än en hermelin. Pappan är klassad elit och mamman i medelsvår. Mkt social, kommer alltid fram när man ropar.. Kan gå lös ute, selevan, har hoppat lite. 11 månader

the vanity, it becomes insanity

Elin_T
0

Heeej vi fick Kaninungar i måndes den 9/6 -08

Tema: Spanska Städer

Wonder`s heter uppförding och det är hoppkaniner både mamma och pappa är hoppkaniner. Pappan är i svår och i medelsvår och mamman är på goa vägar upp till medelsvår.

Pappan är släkting med lucky one Och mamman är släkt med  A Perfekt Alex och Donke shott.

Här kommer dom. <3

Mer info på Hemsidan: www.freewebs.com/wonderskaniner

denisesalomonsson
0

#19 herregud vilken fin kanin!

FilippaQ
0

#17 har sett henne på blocket.se men hon bor så långt bort :/

FilippaQ
0

jag söker främst en vuxen kanin som är något erfaren:) nehöver inte ha tävlat så mycket kanske men vara tränad ganska bra och så :) då jag själv saknar erfarenhet

FilippaQ
0

putt..  :)

FilippaQ
0

putt

[Wera]
0

En bekant till mig har flera kaniner som söker nytt hem (vet dock inte om dom hoppar, men jag hade en förut och hon hoppade iaf. då men det var ett årsedan.)

De är mellan 1-3 år gammla, finns en tråd om dom, prova att söka på Buffy, så kommer det en tråd med överskriften "Flera kaniner (lejonhuvade) söker nytt hem!" (elr något sånt).

FilippaQ
0

#26 okej!:)

PaaatyPalm
0

har du hittat än ? , annars har jag en viltgrå hane. Han är visseligen blandras men liknar as mycket en vildkanin. Men iallfall så fick jag han och försöker sälja han och hans syskon mm. "blå" som han kallas är as trevlig och helt sinnessjukt mammig! Hoppade med han igår och det va första gången han hoppade, då hoppa han 25 cm och det tycker jag är bra.  Sen bröt vi, men han klarar säkert mer och mer med träning.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

kaninsnobben78
0

jag har en kanin unge till salu lejonhuvade,hermelin  en hane

han kan hoppa till 25-30-20 cm

galaxens
0

Hittat än?

Har ev. en hopp-hona till salu, hör av dig för mer info och bilder på henne.

matilds
0

Jag har en teddyvädurs hane som visat stort intresse för hoppning! Har hittils bara hoppat småhinder, både löshoppat och med sele på. Han har hur mycket energi som helst men är samtidigt väldigt social och härlig! :)

"Var dig själv - det finns redan så många andra"

Denna kommentar har tagits bort.
EmilAlma
0

Om du går in på www.blocket.se kanske du hittar en ny fin kanin , prova !!Skrattande

Elin_T
0

vi har 7 små kaninungar somman kan tinga dom fem v och är jätte fina :) titta gärna in på denna hemsidan :) och man kan få hem dom den 9 aug. Och det är båda föreldrarna är  hoppkaniner och detta är en jttefin kull som är högresta och kommer kunna hoppa höga hopp! :)

www.freewebs.com/wonderskaniner

PaaatyPalm
0

Jag har en Hermelin hona som söker ett hem. Fast förståss vet jag inte om hon är en bra hoppkanin då jag för några veckor sedan fick henne, eller ja det kom en gubbe och bara lämnade henne och 4 andra. Men hennes bror som min kusin tog, han är as bra på att hoppa :P . Men hon är ingen bebis förståss utan snart 1 år.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Emma_B
0

"34 Precis som 34 säger, du får gjärna tinga, det kostar inget, men tänk på att vi bor i Klippan i Skåne!