Aj, kaninbett
Idag va jag med min kompis som har Starlights bror. Jag cyklade med Starlight och min kompis hem till min kompis. Starlight och Dumle (Dumle är Starlights bror) skulle få noga på varan. Men vi gick på den säkra sidan och höll i varsin kanin. Men ändå så var Dumle 1 cm från att bita Starlight vid ögat, så jag skyddade Starlight såklart. Så hag tog blixtsnabbt min hand och skulle putta bort Dumles huvud, och då biter han mig JÄTTEHÅRT! Hade jag inte kommit imellan (stavning?:P) så hade han bitit Star. Han kom väldigt djupt. Men ajaj! det gjorde ont :/ Fast istället för att bry mig om mitt finger tog jag ju såklart upp Starlight, jag han var ju rädd så han kravlade upp dick längra upp så att han satt vid mitt huvud <33
Ville bara skriva av mig :P

ojoj, men om jag fatta rätt i texten så cycklade du med ninen, är det inte ganska läskigt för de ?
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#1 Jag har en cykelkorg famför cykeln, så jag la en handduk i den och sen starlight på, och på själva cykelkorgen la jag en till handduk och jag satte fast med tvättklämmor (pinsamt att cykla med men aja) så då blev det som ett tak på. Så det var ungefär samma sak som att ha honom i en transport bur. Sen hade jag också en sele på honom. Och jag cyklade inte så långt.
min kanin bet mig rakt igenom tumnageln för längesen… har fortfarande ett litet gupp i den..