Hur många?
Hur många kaniner skulle du vilja ha?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
4 kaniner skulle jag vilja ha ;)

ja två kanske har en men får inga fler x) mamma e alergisk

20 stycken.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

100st XD Nej skämta men kankse 3st för jag har inte tid med fler.
kanske 4-5 st.. så att man får tid med alla :) men ifall jag hade uppfödning skulle jag inte vilja ha så jäättemånga kaniner.. de måste ju vara sociala och snälla föräldrarna.. men om jag haft uppfödning så kanske 10.. :) fast beror på ^^
hur många skulle du vilja ha då ciss? :P
jag vill ha 2-3stk, hur många vill ciss ha då? XD

Har två nu, skulle vilja ha en liten uppfödning senare. Ca 10 kainer känns lagom, man vill ju hinna med dem också.
kanske 2 eller högst 3

2 tror jag, eller 3. Vill ju hinna med dem :)
www.frihetenskaniner.se
runt 25 tror jag. Det är lagom för mig. Har 29 nu tror jag :P
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

5 eller 6 skulle jag nog vilja ha :P

Så många som jag har tid med

2-3 st. Mer har jag inte tid för just nu.
Så många jag känner att jag har tid och plats för :P
- Mvh Emma
just nu har jag en men skulle vilja ha två :P
6, om ja bodde i egen lägenhet.

3 is the magic number ;) Nejmen, högst 5. Har definitivt inte tid med fler just nu. Börjar nu nian nu, och ska lägga in slutspurten i skolan! Men 3 tycker jag är ett bra antal. Eller 4. Men högst 5 :)

jag har en nu.. men skulle vilja ha två =)

2, ett kärlekspar (a)
2 eller 3 tror jag, har en nu :)
2 eller 3 :) Fast 1 räcker gott och väl =)
Hälsningar Vemsan

2-4 stycken,skulle nog räcka;)

två räcker gott och väl för mig :) men inte omöjligt att det blir en tredje nångång i framtiden!

Miljarder 
Nu vill jag ha två kaniner så länge vi bor i lägenhet men sen när vi skaffar drömhuset med liten ladugård så vill jag ha fler, min dröm är att föda upp Belgiska Jättar.
3 eller 4.. :P

Jag skulle vilja ha runt 8a kaniner, :)
4-5 st. har två nu, och ska hämta e tredje om några dagar.. Tid är det ingen brist på, utan det är mera plats som inte räcker till, men 5 kan jag ha plats till! :)

3 stycken hade varit lättare att hinna med. :P

5 st kanske
2 eller 3 om det blir för måpnga har man inte tid att gosa med alla:P

#25 Miljarder.. Hm… det går nog lätt och ordna;) Skaffa en hona och en hane och låt dem göra sitt:P Snart kryllar det kaniner;) *skojjar*
Jag har 4 kaniner, och det är ganska lagom, skulle absolut inte vilja ha fler, eftersom jag även har massa andra djur, varav 2 hundar och 5 katter. Men kaniner är väldigt härliga, skulle aldrig vilja vara utan dem:)

Jag skulle vilja ha bara 3-4 st kanske. Känns som om jag inte riktigt hinner med alla 8 just nu. Men jag har sagt till mig själv: Inga fler kaniner förräns det är rätt antal ;). Men det är klart jag hinner med dom lite iaf. Nu är jag ju arbetslös. Så då är det lugnt. Men sen om jag får jobb.. så. Ja =) 3-4 skulle räcka tror jag.
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Hum, just nu har jag fem kaniner (om man räknar med ungen som stannar) och tror inte jag skaffar fler på ett tag.. Men jag tror nog att gränsen går vid 7, tills skolan är klar iaf..
2 tycker jag är lagom, kanske 3. (a) Men jag vill hellre ha en hund (Bichon Frise) än en till kanin, så jag tycker 2 som jag har nu är lagom! ^^

3 eller 4. :)
Har en nu och vill ha en till, holländare elr belgare (a) (:
Glömde tillägga att jag nog inte skaffar fler aniner på ett tag, för jag vill ha en enya och Viggo bäbis (våra hundar) som kommer om ett eller två år :P Kan dock föreställa mig hur jobbigt det blir att gå ut med alla fyra hundar, uh.
2-4 :)

2-3

Jag skulle vilja ha 2 men min mamma säger att det räcker med en xD **/
jag skulle nog vilja ha två eller tre=)
Om jag hade tid skulle jag vilja ha en dvärgvädur/dvärgvädurslöwen uppfödning, ganska liten. Och då blir det ju några kaniner . Men om jag "inte" hade tid för uppfödning, skulle jag vilja ha 5 kaniner. :)

Har 4..och snart 1 till…sen skulle jag vilja ha en belgisk hare oxå,…så 6 st (: fast det känns som ändå som lite många…men har man plats och tid så (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
2 stycken

Jag vill ha.. 2 eller 3 kaniner, kanske.
3-4 :P

2… jag och flisan95 delar på en, men jag vill ha en egen liten belsebubb!;)
Hade velat ha en söt liten tjejkompis till Hubert :) Känns absolut som att 2st skulle räcka.

Vill ha 4 st, två honor och två hanar.
har bara en än så länge ^^

2 st.

Har 4 st nu & det är ganska lagom. Kommer inte skaffa fler i år i alla fall, ev spara någon unge om det blir en havanna, annars tror jag att det räcker. :)
www.frihetenskaniner.se
2 st :D
vet inte.. kanske 75 :P
Med vänlig hälsning,
Jenny
Runt 2 och uppåt.
Kramar / Julia (=
Vill nog ha typ 3-4;) Vill inte ha för många…
Skulle vilja ha en till hermelin, en teddydvärgvädur och en holländare.
Just nu har jag sju stycken (+ massa bebbisar) Känner att jag skulle ha tid för några till så runt 10-15 stycken skulle jag vilja ha :) (aldrig fler än vad jag har tid med bara!)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Två stycken tycker jag är perfekt!

Runt 20-25 :) <3 Just nu har jag fyra + kommande ungar ^^
Har just nu 3 st, och skulle vilja ha en 4:e.
En liten fluffig tjej till Theo :)
Jag har nu 7 och det räcker :)
Dock tänker jag spara en Rutan-bebbe men inte förren sommaren 2009.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
5 st skulle ja villa ha …….men helst skulle ja villa bestema själv och ha så många kaniner jag kan sköta om …men får ej för MAMMA :(

Jag har runt 20 st, och de tycker jag är helt lagom för min del, kanske några till. Så runt 25-30 vore inte helt fel :)
(Har en hel del tid)
runt 5kanske, ( + ungar isf :) )

4
Jag vet inte faktist… Som det är nu har jag ju tre och det känns jättebra, dock bir man ju hela tiden sugen på en till :P Men ja man ska ha plats också och det kommer ju tider då man får mindre tid än man har just nu och dom lever ju föhoppningsvis många år än så jag ska nog nöja mig men dem jag har nu hade ag tänkt. Just nu hade jag haft tid med 1 el tom kanske 2 till men ja saker och ting förändras ju hela tiden och man vill ju vara på de säkra sidan. Sen är det ju faktist så att ju fler kaniner man skaffar ju mindre tid får man ju för varje kanin. Oj vad långt det blev :S Hade ju räckt med att skriva att jag (just nu iaf) vill ha 3kaniner :P ev 4… haha
Grymt sugen på en angora och fler hermeliner..men det får bli senare det.
Nu har jag 3, jag tycker att det är alldeles lagom för jag hinner med alla osv.
Skulle bara vilja ha en egentligen.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Skulle nog inte vilja ha mer än vad jag klarar av xP
// Michis
Vill inte ha mer än jag har just nu.(34 vuxna)
Känner att min kropp inte orkar mer än så.
Skulle jag kunna ha hur många som helst, men min sjukdom(och allergi) sätter stopp för det.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

10,Men jag har två snart tre nu men jag vet inte om jag får ha 10 st =P
8 kaniner :)
6 st tror jag att jag skulle vilja ha :)

2-3 :)
Minst 2, iaf om jag hade tid :)

Jag har två stycken kaniner just nu, och till den buren vi har nu räcker det. Men vi ska eventuellt flytta i höst och då ska jag bygga en stoooor utebur med utegård och då skulle jag gärna vilja köpa två till. Är väldigt sugen på att köpa en fransk vädur/belgisk jätte .. 
En över huvud taget O.o' Hellre två faktiskt(men inte fler!) ;p
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Typ 3-5, fast 2 vore roligt de också :) (har en kanin nu)
typ 4-6 st :) och så många får jag ha med men om typ ½/1 år :)
Emma
Har 4st nu & det är maximallt för mig!
Är ganska skönt att ha 2st (som jag har nu) men en till skulle inte skada ^^
Jag har 4st och det är rätt lagom. Men en eller två till skulle inte vara fel =)
Tyyp 100 om ja fick XD

Jag skulle vara nöjd med två, men bara om jag hade tid för dom båda förstås :) Fast en är lixom ändå "nog" just nu :P
#85; Och du skulle ha tid med dem hur?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

2-3 stycken ungefär, man måste lixom ha tid för dom. Men om jag hade haft uppfödning hade jag nog velat ha cirka 8-10 st.

Jag vill ha en till (har en nu) och då skulle det antingen vara tan eller teddyvädur… Tror jag. (A)

Hur många som helst men ungefär fyra stycken, 3 honor och en hane. Jag har redan en liten fröken på 2 år, helt underbar liten kompis;)
Kanske 2 :) elr nått ^^
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
#54 Hur går det med det där egentligen? ;)
runt 10 stycken :)