Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 495 ggr
repekka94
0

sele till bj?

Vet ni nån som har selar som passar en bj? ^^P

bild raderad av crew

malinroth
0

oj är det din? :O Fin va den iaf!
Kanske går att ha kattsele? Brukar även finnas typ bröstselar till små hundar, det kanske passar?

malinroth
0

hittat den andra tråden nu så jag tar tillbaka första frågan ;) Kul att du ska ha en sån :)

[Caaassie]
0

Du får nog måttbeställa ;)

Taci
0

Måste bara fråga om du har tillstånd att lägga ut den där bilden?:P

smurfan-13
0

Det finns selar till hund som borde funka. Y-selar kallas de i hundvärlden iaf. Hundar finns ju i alla viktklasser och utförande, så något borde ju passa

Tina-A
0

Är det inte din bild? Får du lägga ut den?

Jag skulle rekomendera en sele till hundar

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

viko
0

Putt!

Trocaderos
0

Large selar brukar passa till denna storlek på kanin.

/Frida, Trocaderos Selar & Koppel
http://tsk_kaniner.3w.se

repekka94
0

#8 ok kan du skika bild på nån sån?

KvirrZ
0

#9 svara på #4

- Mvh Emma

Trocaderos
0

#9 man ser inte så bra hur stor den är på bild men jag kan mäta en av mina large selar. Jag har flera kompisar som har harar i ca samma storlek och dom passar perfekt i large :)

KvirrZ
0

#11 harar i storlek som en belgisk jätte?

- Mvh Emma

Trocaderos
0

#12 Dom som köpt Large har bälgisk jätte och harkorsning.

[chriistina]
0

Jag är mycket tveksam om en BJ kommer i en Larg. Möjligen när den är unge. Men sen lär du nog få special beställa eller köpa sele till hund.

galaxens
0

Jag säljer selar speciellt för Bj, och andra stora kaniner. (säljer för andra kaniner också..)
Om man vill ha en sele för bj är det bara att pm:a mig med måtten runt hals och mage, och vikt, och tyg så klart :)
Har spännen som är lite större än de jag brukar använda till andra "mindre" kaniner. Även banden är något bredare.

Tar dock inte emot beställningar igen förren den 20:de Juli, men bara att pm:a vid intresse.

www.freewebs.com/kometens/

(där kan du se tygerna mm.)

Zvintos
0

Köpte en hundsele strl Large, men den passade inte alls.
Den satt väldigt konstigt, så framtassarna hamnade i kläm, och hon kunde inte röra dem.
Bättre att måttbeställa från någon som tillverkar selar. =)
Iofs så använder jag inte sele till min dam längre, hon får springa i en stor Hage istället.

[Wera]
0

Jag har hund selar från Spaninen (A) Finns i stora och små storlekar (har den minsta åt dvärgvädur). Tycker det går bra ;S XD *Olika beroende på märke*

Fnyan
0

de e ju inte din som är på bilden men de är en BJ iaf XD