sele till bj?
Vet ni nån som har selar som passar en bj? ^^P
bild raderad av crew
oj är det din? :O Fin va den iaf!
Kanske går att ha kattsele? Brukar även finnas typ bröstselar till små hundar, det kanske passar?
hittat den andra tråden nu så jag tar tillbaka första frågan ;) Kul att du ska ha en sån :)
Du får nog måttbeställa ;)
Måste bara fråga om du har tillstånd att lägga ut den där bilden?:P

Det finns selar till hund som borde funka. Y-selar kallas de i hundvärlden iaf. Hundar finns ju i alla viktklasser och utförande, så något borde ju passa
Är det inte din bild? Får du lägga ut den?
Jag skulle rekomendera en sele till hundar
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Putt!

Large selar brukar passa till denna storlek på kanin.
/Frida, Trocaderos Selar & Koppel
http://tsk_kaniner.3w.se
#8 ok kan du skika bild på nån sån?
#9 svara på #4
- Mvh Emma

#9 man ser inte så bra hur stor den är på bild men jag kan mäta en av mina large selar. Jag har flera kompisar som har harar i ca samma storlek och dom passar perfekt i large :)
#11 harar i storlek som en belgisk jätte?
- Mvh Emma

#12 Dom som köpt Large har bälgisk jätte och harkorsning.
Jag är mycket tveksam om en BJ kommer i en Larg. Möjligen när den är unge. Men sen lär du nog få special beställa eller köpa sele till hund.

Jag säljer selar speciellt för Bj, och andra stora kaniner. (säljer för andra kaniner också..)
Om man vill ha en sele för bj är det bara att pm:a mig med måtten runt hals och mage, och vikt, och tyg så klart :)
Har spännen som är lite större än de jag brukar använda till andra "mindre" kaniner. Även banden är något bredare.
Tar dock inte emot beställningar igen förren den 20:de Juli, men bara att pm:a vid intresse.
(där kan du se tygerna mm.)
Köpte en hundsele strl Large, men den passade inte alls.
Den satt väldigt konstigt, så framtassarna hamnade i kläm, och hon kunde inte röra dem.
Bättre att måttbeställa från någon som tillverkar selar. =)
Iofs så använder jag inte sele till min dam längre, hon får springa i en stor Hage istället.
Jag har hund selar från Spaninen (A) Finns i stora och små storlekar (har den minsta åt dvärgvädur). Tycker det går bra ;S XD *Olika beroende på märke*

de e ju inte din som är på bilden men de är en BJ iaf XD