Din första kull
Hur gammal var du när du fick din första kull?
Hur länge hade du haft kaniner då?
- Mvh Emma
Jag var inne på mitt 16:onde levnadsår ;) Hade då haft kaniner i 7 år.
"Var dig själv - det finns redan så många andra"

hade haft kanin i tre år, var 13
ångrar att jag inte väntat längre
the vanity, it becomes insanity

Jag var 12år. Jag hade haft kanin i 3 år då.
Jag var 17.
Hade haft kaniner i ca 12 år.
- Mvh Emma

Jag var 16, eller ja ska fylla 17 .
Hade haft kaniner till och från i ca. 11år
#4 Kul att du skriver "Jag var 17". Du är ju inte äldre nu!
Har aldrig avlat själv, min familj har dock haft uppfödning.
#6, men hon var ju 17 just när hon hade kullen, även om hon fortf är det ;))
Intressant tråd! Jag har inte haft någon kull, men antar att det blir när jag närmar mig 30 eller något. När det är rätt, helt enkelt :)
Vi hade kaniner när jag va yngre man sen va det lite uppehåll där imellan och jag var 13 skulle bli 14 när jag fick min första kull hade haft kanin i ett år då (+ nått år innan det också i 5år)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#6 ursäkta? vad skulle jag skrivit tycker du? "jag är 17"? jag har ju inte kullen nu! jag VAR faktiskt 17 när jag fick min kull, spelar väl ingen roll om jag fortfarande är 17?
- Mvh Emma
#9: clean :)
jag var 13, (några månadersen, jag fyller idag)
hade haft kaniner i 1år. (även när jag var mindre)
första kullen fick jag -05, och jag var då 17.
Hade haft kaniner i 6 år då.
första kullen var när Skutt föddes, och det var för 7 år sedan. Kullen av inte planerad, det var en tjuvparning. Då var jag 11 år. Jag fick min första egna kanin när jag var 2 år, men det var så klart inte jag som skötte den. När jag fick min första kull hade jag haft kaniner i 9 år.
Jag var 13 år och hade haft kaniner i 5 år.
Jag var väl typ 0 år ^^ Fast då var det mamma som skötte det och så.. Jag vet inte riktigt när jag fick "min" första kull, vi har liksom skött det tillsammans. Men jag har haft kaniner hela livet och kullar typ varje år.
Jag var 14år.
Hade haft kaniner i ca 6år.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Va 16 år och haft kaniner i två år då :)

Jag har inte haft någon kull, så jag är mobbad typ ;D
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Jag var kanske åtta år.
Min familj hade haft kaniner i hela mitt liv, tror jag.

Jag är 22 år och har haft kaniner till och från i sammanlagt 10 år skulle jag tro. Än har jag inte tagit första kullen, men tanken är att Dixxie skall paras i slutet av året eller i början av nästa år. Det senare alternativet tror jag nog, så jag kommer vara 23 år då …
ärligt talat så mins jag inte. min första kull kom med en jourkanin som var tjuvparad. Sedan har det kommit med jourkaniner titt som tätt. min förste planerade egna kull kom mellan mina rex kaniner nu i år.
Första icke min parade kanin kanske 19 år. Haft kanin kanske 5 år.
Min första planerade kull på mina egna kaniner var nu vid 24 år. haft kanin i kanske 10år.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Jag var 10 år och hade haft kaniner i 1 1/2 år då….

Jag var 12 och hade haft kaniner i ungefär 3 år!
vet inte.. var typ bara 7 år,men det var pappa som tog kullen på min kanin,fast pappa lixom skötte mest om kaninen,jag lixom bara tittade på den & fick hålla den när pappa såg på..
mamma var inte lika "inne" då hon hade Lucas som var så liten då..
Med vänlig hälsning,
Jenny

Hade haft kaniner i tre fyra år och var 13 år.

#6 Tja, om du inte visste det så fyller Emma 18 i år :)
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Har haft en tjuvparningskull, många trodde att det var planerat men så var det absolut inte! Honan var bara 6 månader men klarade det galant, har aldrig varit så orolig i hela mitt liv!
Jag var 13, hade hållt på med kaniner i ca 9-10 månader.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Har aldrig haft nån kull, tror inte jag tänker ta nån heller.
putt
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
har inte fått min kull ännu, men jag kommer vara 14 år då ;D
Har aldrig haft någon kull, funderar inte på det heller. Men jag har bara en hane så jag kan ändå inte få nångon kull :)

:) Min första kull kommer runt 17 Juli :) Inte så lång tid kvar. Jag är 11, det är mest jag som tar hand om kaninerna och så.. hm.. Men mamma är med också :) Det blir mest min kull, men hon hjälper till om det skulle vara något. Och när jag är borta och så så sköter hon kaninerna.. Sen i Augusti när jag kommer bo en vecka hos pappa och en vecka hos mamma så kommer hon ta hand om dem när jag är borta.. Vi kommer avla lite tsm :) Men det kommer inte vara långt emellan, bara 3km, så jag kan cykla när jag vill ^^
Mvh Sigrid
Jag var runt 11 år, skulle fylla 12 (jag parade min hona med grannens kanin utan att mamma visste). Då hade jag haft kaniner i bara 1½-2 år. Då blev det 6 ungar ;D
Jag var 14 år och hade haft kaniner i ca 4 år.
Jag hade haft kanin i två år och jag var typ nio tror jag eller tio
Jag var 12 år.
Hade haft kanin i ungefär 1 år. , det var en tjuvparning.
Jag var typ 8år…men ja… det var min kaninhona, men var min morfar som tog kullen, jag fick dock de roliga med söta bebbar…hade haft kanin i ett år då typ…
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Små dom flesta var/är,..
Själv var jag 19 år (nästan 20) och hade haft kanin i 13 år (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Ha haft kanin till o från hela livet men det är nu dom blivit mer intressanta när hästintresset lagts på hyllan.
Har inte fått min första kull än.

Min första kull, kom för 4 veckor sedan :) Är väldigt nöjd. (hade kullen med en kompis) Just nu är jag tretton!
Min och syrran första kull var förra året. Då hade jag haft kanin i ca 7 månader. Men kullen var inte planerad då djuraffären sa att det var 2 honor. Men däremot hade jag läst på här på kif, i böcker och sånt i ca 1år.
Kullen blev supersöt :) Och vi visste precis om hur vi skulle göra.

jag har haft kaniner i 7 år , o jag fick min första kul när jag är 12
( jag e nu 12 ) 
jag fick min först kul när va i år