Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1985 ggr
Baralisah
0

Teddy till salu?

jag letar desperat efter en teddy, det spelar ingen roll om det är en teddylöwen eller en teddydvärgvädur. Jag vet att dom behöver pälsvärd, jag är van vid det, för jag har haft angora kanin förut.

kontakta mig gärna :)

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Miiah
0

varför så desperat?

Tarja
0

PM:a mig ! Jag vet en teddyhane tillsalu! ^^ Jättefin! Har själv 2 av hans bröder

flisan93
0

#2 hon kanske inte har hittat någon?;) och vill väldigt gärna ha en, det är inte så svårt att förstå när dom är så underbara som dom är:D

Miiah
0

#3, jag vet hur underbara dem är, har fyra egna plus 3bebisar.
men jag reagerade bara eftersom det är så svårt att få tag i dem sådär "desperat" snabbt :P

flisan93
0

#4 Jaha;) Visste inte att hon inte sökt länge;) haha..

MarHai
0

hon har sökt efter en teddy länge men inte hittat.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Baralisah
0

Jag tycker dom är Gudomligt Fina.. Jag vill inte vänta i flera veckor på att få en, en tjej fick stå i 6månader och jag vill verkligen ha en nu eftersom jag längtar så himla mkt! :)

[chriistina]
0

Men jag har sett rätt många till salu. Bord einte va omöjligt. Vill du ha en unge eller går en vuxen bra? (har ingen själv, men ser man ngn kan de ju va bra att veta om det kan va av intresse).

Miiah
0

#7, förstår dig :) men ibland får man vänta länge, speciellt om du vill ha en bebis.. :) men lycka till! jag har iofs 3bebisar nu men jag har ju kölista på dem så.. men hoppas du hittar någon!

Baralisah
0

jag behöver ej någon unge, det är inte ett måste direkt, :)

flisan93
0

Granmor har;)

Tina-lin
0

När man letar efter en teddylöwen eller teddydvärgvädur måste man vara ute i god tid, sätta upp sig på kölistor och leta runt. Så ta det lite lugnt och kika runt på uppfödares hemsidor och maila in intressemail där du berättar vad du kan erbjuda en liten teddy. Väntar man på något gott väntar man aldrig för länge! Tro mig.

matilds
0

Jag har en teddyhane tillsalu. Född september 07, underbar! PM:a om du är intresserad! :)

"Var dig själv - det finns redan så många andra"

ciss
0

#13: Länkar din annons :)

HÄR

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Baralisah
0

Nej jag vet, :) men jag har hittat en nu och mamman är teddylöwen, jag tycker dom är jätte fina!!

Jag vill inte vänta i flera månader på att kunna få en kanin, men som sagt.. den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge, det är sant! :)

Baralisah
0

jag är ute efter en hona :/…

Men tack så jätte mycket ändå!!Glad

Tina-lin
0

Kom på att det finns en uppfödare lite längre upp i landet med teddyungar http://www.dalenskaniner.dinstudio.se/ Transport till andra delar i Sverige brukar inte vara några problem. Liten uppfödning med väldigt hanterade fina ungar :)

Baralisah
0

tack så mkt! Jag kollade in sidan, men jag har ställt mig på 2köer redan och kanske får hem en halv teddy i veckan..

[Wera]
0

Jag har sett ganska många teddysar till salu, kanske Kastanjen här på här på KIF har kvar Ballerina? (teddy dvv japan tecknad).

Baralisah
0

okej tack så mkt, ska kolla vidare då! :D

[Wera]
0

#20 Har sett jätte många hanar dock, inga honor nästan (utom den Kastanjen har).

Miiah
0

ballerina är såld :) alltså kastanjens,

Baralisah
0

Okejokej, jag har hittat en teddy hona..

mamman till henne är teddylejonhuvad och pappan är lejonhuvad. :)

Tina-lin
0

#23 Vad roligt! Hemsida?

allasflikka
0

jag ska få kaninungar snart , pappan är teddyvädur . fast du kanske redan har hittat en kanin lr så orkar du inte vänta

[Wera]
0

#25 hon har hittat en :D

mjoans
0

Jag har en hona kvar. Gå in på www.freewebs.com/mjoanskanin .

Trocaderos
0

#27 Den honan var jätte fin :)

[Wera]
0

Hon har ju hittat en :D:D