Hoppfoto-tävling!
Hej!
Jag tänkte ha en tävling där ni lägger ut bilder på när era kaniner hoppar (Hinder, tx inte när eran kanin hoppar det ifrån sitthyllan)!
Regler:
Ett bidrag per person! Man får aldrig byta bild, utan den bilden som man lägger in har man rästen av tävlingen!
Övrigt:
Tävlingen slutar Söndagen den 6;de Juli, kl;20,00 bidrag efter det uteslutes! Jag väljer ut det 5 bästa bidragen, som jag sedan lägger ut i en annan tråd! Skriv namn på kaninen oxå!
Frågor?

Putt!

#4 fy f*n va bra hon var!
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Får man ha bild (som man har tagit) på en annans kanin?
Eller måste det va på ens egen?

#6 japp!
#3 japp, hon tar ju sats för att hoppa!

Putt!

Putt! Lägg in mera bilder!
Har inga bra bilder på när mina kaniner hoppar ^^

Putt, Mer bilder!

Räknas det om dom smiter emellan hindret ? XD nee, skoja bara.
Not your mom, not your milk.

#16 Japp, den räknas! Snygt sele frästen, vad köpte du det?
#18 okej :) Jag fick den av en kompis, vet itne var hon köpte den men det var många år sen :P

Putt!
#17 sådan sele har jag med, fast min är borta (min kompis slarva bort den:@) så syrran har bara kvar sitt.
#18 selet köpte jag i stockholm på en stor djurafär med 2 våningar var det (övervåningen var det massa fiskar och fiska saker) (nedervåningen var det hund/katt och gnagare å kanin)

Putt!

Mera bilder!

Putt!

3 dagar kvar! Så skicka in MYCKET MERA bilder!!
Vinner man något pris i tävlingen?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#4: Den kaninen kunde hoppa den! Jag kan bara drömma om att få min Minten att hoppa i närheten av den höjden på hindret. Din kanin verkligen flyger över. De är nästan så man tror att den har vingar… 
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

#30 Nej, man vinner bara äran!

Putt!
-Borttagen- XP

Måste man fota bilden själv?

#40 Nepp!
#4 Men åååååååååååå vilken härlig bild, HUR får man kaninen att hoppa sådär underbart?!?!?!?!

Ejentligen skulle #38-#43 "uteslutas" men eftersom det är ganska lite bidrag så "uteslutes" ni inte! Jag väljer ut bidrag nån gång ikväll när jag har mera tid(Jag gör såklart en ny tråd)!

vilka söta bidrag!
the vanity, it becomes insanity