Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 714 ggr
flisan93
0

1 vecka har gått:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har redan haft McDreamy i en vecka, så som tiden går. Det har varit en underbar vecka fylld med lugn, skoj och kärlek. Vi har bland annat varit på skellefteåträff, sprungit på ängarna med ciss och gosat. Han är allt vad jag kunde önska mig och lite till. Han kan inte bli mer perfekt. Han är lugn som få och man kan nästan göra vad man vill med honom, utan en enda osäkerhet. Han somnar nästan hur man än har honom i famnen, på rygg, i knät, var som helst är han lugnet själv. Han har även begränsad energi blandat med lugnet som gör en uppfyld av glädje. han lever livet helt enkelt. I början var han lite osäker, men det var inte så konstigt. Det var ny miljö, nya dofter, ny ägare och ny bur. Men efter bara 2 dagar började han trivas som fisken i vattnet, han betedde sig som att han bott här i hela sitt liv. Han känner att han har kommit till ett hem som är fyllt av kärlek och glada dagar. Jag längtar till jag kan börja hoppa med honom, det ska bli så roligt. Har även tänkt att ställa ut honom, eftersom han verkar kunna bli mycket fin. Nu är allt bara underbart och känner mig som den lyckligaste personen på jorden. Han har gjort mitt hjärta helt igen. Jag älskar dig McDreamy<33

Starfall
0

Är så glad att det går så bra med McDreamy, han verkar vara en helt underbar kanin:)

flisan93
0

#1 Tack, ja det är han verkligen.

ciss
0

Det är sådan tur att du har McDreamy, han är väldigt olik Frallan. Otroligt söt, fin, vacker, snäll och trevlig på alla sätt och vis! :D

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Lizzan
0

Så himla kul att allt stämmer :)

[Caaassie]
0

Vad roligt att du är så nöjd med honom! :) Han är jättefin!

sofijans
0

Men vad kul!:)

flisan93
0

Tack alla<33

putt

malinroth
0

vad roligt :D Jag känner faktist igen mig mycket i det du skriver, låter som min lilla Knut :) Ska också ställa ut han lite så vi får ses på utställningarna runt västerbotten framöver :D Förhoppningsvis kommer vi kanske vi ses på någon Umeå eller skellefteåträff också om inte alltför länge :) Skulle vara kul att träffa dig och McDreamy :)

Tina-A
0

Härligt ^^

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]