Innebur ute?
Kan man ha en innebur utomhus? inte på vintern menar jag bara nu när det är varmt ute. För jag vill flytta Zoie till hennes innebur istället för hennes utebur. Uteburen är fullt av tvestjärtar såg typ mer än 20 stycken idag! Jag tycker så synd om henne att få bo med hur många tvestjärtar som helst. När jag tar bort dom kommer dom tillbaka snabbt igen :/ usch. Om man har inneburen under tak, och på kvällarna kan man lägga på en filt över ? :) En innebur på min altan. vad tycker ni om det?

Är det inte bättre att städa ur uteburen ordentligt och kanske sätta nå medel så dom inte kommer tillbaka? :) Uteburarna brukar ju vara större än inneburarna, och det kanske är roligare för kaninen :)
#1 Jag har inte sett något medel, nja jag tror nog faktiskt att inneburen är lite större!

#2 Okej, jag tänkte att det kanske fanns. Jag ska uppfinna ett sånt x) Haha. Okej, min kompis hade inneburen ute ett tag men det var för att hon höll på bygga uteburen. Så det var ju lixom bara tillfälligt, men det gick ju. Gör som du vill, det du tror är bäst för kaninen :)
#3 ja :) *puutt*

tja .. varför skulle det inte funka?
#5 ingen aning
Jag skulle flytta henne till inneburen. Bara se till att hon har skugga i någon del av buren :)

Har för mig att tvestjärtarna trivs där det är varmt och fuktigt. Håll buren torr.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Det kan bli förvånadsvärt kallt på sommarnätter, men kaniner har ju päls. se till så att hon har något skydd och halm. Ställ inte buren på golvet, ställ den på ett bord istället. Det ska nog gå bra:)