Räv unge
Har just jagat bort världens sötaste lilla räv unge från kaninburarna. Den satt och spanade på kaninerna som var ute och sprang på golvet, och de bara lyste i ögonen på den. Grymt söt var den, och känner mig dum som jagade den, men vad skulle man annars ha gjort? ;) Hoppas den inte kommer tillbaks!
Tänk om den kommer tillbaks med sin mamma? Och syskon?? :S

Hoppas dom inte kommer tillbaka,
för några år sen hade jag en räv hos mig och den tog tyvärr in sig i kaninburen och tog kaninen med sig. :/
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Oj.. :S ja hoppas att den inte kommer igen med hela gänget.. :'/när jag hade innekaniner, så var dörren öppen, för att vi vädrade ut huset, och kaninburarna står synligt ifrån hallen, så en liten gullig räv hade gått in i hallen!!!! men jag jagade bort den.. men ändå? hur kunde han ha kännt doten
?? :S
Det var nog bra att du skrämde bort den. ;) För nårra år sen hade vi höns o kycklingar utomhus i en bur. En natt kom en räv och lyckades ta sig in o ja… man fattar ju vad som hände. ;/ De kan ju lika gärna hända kaniner.

Kändes dock lite elakt mot en så liten räv, men som ni säger, så antar jag att jag gjorde rätt:) Men den var inte ett dugg rädd för mig såg de ut som. När jag sprang efter den ett par meter så sprang den också, såklart. Men sedan stannade den och tittade lite konstigt på mig :S