Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 610 ggr
Ronja_07
0

glad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nu är de kväll de är dags att gå in i sen bur men clarry har gjort fint där..

Hej alla har fundera om jag ska ha den har sidan

pgr av att jag har svåt mid stavnigen och att de kan va svåt att läsa

Mina vänner tycker att jag inte ska ha den har sidan min de vill jag mm hoppas ni inte tycker de är en dum fråga min undrar vad ni tycker ?

ha en bra kväll

Siggen
0

Det får du väl själv bestämma, om du vill vara medlem här? :) Huvudsaken är väl att vi förstår dig? Och du känner att det är roligt ;D

Mvh Sigrid

malinroth
0

Om du vill ha sidan så tycker jag du ska det :)

Ronja_07
0

Ja jag vill ha den kvar de vill Ronja med

emms
0

Jag tycker du ska stanna :)

Emma

emms
0

alla är ju liksom välkomna :D

Emma

malinroth
0

ja men då tycker jag du har det :) Du kommer säkert lära dig ännu mer om kaniner och kaninskötsel än du redan kan. Ett tips? är att kolla artiklarna och se om det finns någotnsom handlar om något du är intresserad av att veta mer om :)

[Niike]
0

Självklart ska du vara kvar här :)
Jag tror "ABC Stavning" finns i alla Internet Explorer (eller?) .. Där kan man kolla stavningen och rätta felen, superbra! Tror det tillhör Googles verktygsfält, iaf på min =)

KvirrZ
0

Självklart ska du stanna, du är så välkommen :)

- Mvh Emma

KvirrZ
0

#7 jag har också ABC stavning iaf :)

- Mvh Emma

aliciia
0

klart att du ska stanna :D det är bara kul med nytt folk, du har ju skrivit att du har det svårt, det kommer nog gå bra ändå:)

har oxå ABC stavning :p

[chriistina]
0

Än har alla förståt vad du skrivigt och man har ju rätt att ha svårt för vissa saker. Så nog ska du stanna om du vill det :) Alla är välkommna här!

kastanjen
0

självklart ska du stanna!!!!!

Zvintos
0

Säger som de andra, klart du ska stanna! ^^

denisesalomonsson
0

Självklart ska du stanna! Här på KIF är alla välkomna :)

LolloT
0

jag tycker att du ska  stanna kvar, ingen bryr sej fast du stavar lite fel ibland, iallafall inte jag, man förstår nog ändå ! :)

Ronja_07
0

Tack alla