Brytit en tå :(
Min kanin Rasmus har brytit en tå…eller så har den gått ur led. Veterinären visste inte så vi ska in och röntga imorrn. Är den bruten så måste hon operera bort den. Och när han ändå ska sövas så passar jag på att kastrera honom samtidigt. Men det kommer inte bli så billigt. Ca 2000 kr kommer det gå på :S
Ville bara skriva av mig lite ;P
Lycka till med lille Rasmus ! :)
// Michis

#1 Tack så mycke :)
Lycka Till

#3 Tack tack :)

ojdå! hoppas det går bra :)
the vanity, it becomes insanity
Lycka till!

Lycka till med Rasmus :) Att det ska va så förbaskat dyrt hos vetrenären gämt ;S

Lycka till lilla Rasmus :)

Tack allihop :) men det gick inte så bra. Han var hos veterinären i tisdags och röntgade och det var tydligen ur led, så hon spjälade tassen och satte på bandage. Men det blev inte bättre så nu måste han operera bort sin tå :( Två operationer på två veckor :S För förra veckan kastrerades han ju, så hoppas det går lika bra den här gången! Typiskt att jag inte försäkrade honom som jag tänkte först!

Lycka till :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
lycka till

Tack tack :)
Fy!
Stackars lilla kanin och stackars dig som får betala så mycket.
Hoppas verkligen att det kommer gå bra nu i alla fall! Ska hålla tummarna för Er.

#13 Tack så mycket :) Nja det har faktiskt inte kostat såå mycket…ca 2500 när allt är klart. Fast det är ju endel ändå. Men det är lite synd om Rasmus som måste fram och tillbaka dit hela tiden :(

lycka till (Y)
Go Rasmus! <3
Lycka till!
Lycka till. Min förra kanin fick en "planka" (vet inte vad jag ska skriva men av stål/metall) och hennes ena tå var helt lös typ men de läkte av sig själv, hon var helt normal.