Nu är han här<33
Nu är Sweet dreams are made of this(McDreamy) äntligen här, gud som jag har längtat. Har inte kunnat hämta honom föränns nu. Trodde att jag skulle få hämta honom i tisdags, men Therese(uppfödaren) har varit mycket dålig, så hon hade inte hunnit märka honom. Hon sa att jag kunde fått hämta honom i torsdags, men jag har varit borta från fredag till idag, så det var inte den bästa tajmningen. Men som sagt, nu är han här!!:D Som de flesta vet så betyder det här även att Frallan har lämnat mig, inte gått till de sälla jaktmarkerna, men stannat hos Therese. Therese ska ge henne en chans till, men hon ger inte någon garanti att hon ska ha kvar henne, just pågrund av hennes ilskna beteende. Kommer att sakna min lilla stumpa, men det är rätt att göra såhär, både före mig och för henne. hon mår inte bra av att vara sur hela dagarna och jag mår defenitivt inte bra.
Jag ska fota imorgon, han ska få vila och ta det lugnt nu i sin nya bur. Man märker att han är mycket säkrare än Frallan. Frallan är t.ex. fortfarande skrajsen för att åka bil, medans McDreamy bara satt där stilla i mitt knä och myste. Han hade ingen ögonvita framme, andades lugnt och ryckte inte till något alls:) Man märker även att han inte är sprattlig som Frallan var när vi hade köpt henne. Hon var det från första början och det gick aldrig över. McDreamy däremot sitter lugnt och stilla i famnen, kan hända att han försöker klättra upp på axeln när man bär han gående, men vad gör det?:)
Kan även säga att han gillar buren väldigt mycket. Han undersöker och luktar på allt där inne. Frallan gick direkt in i bodelen när hon för första gången kom in i buren, men McDreamy gick först och luktade på allt han såg;) Den lilla tuffingen..
Är bara så glad och lättad. Jag vet att det låter lite konstigt men jag kände total lättnad när jag hade lämnat Frallan hos Therese. Det har varit ett förjävligt år som jag aldrig kommer att glömma. Jag kan säga det att det har varit 75% otrevliga stunder och 25% trevliga stunder under det gågna året. Nu är det äntligen över, nu kan jag starta om på nytt:)
Det är skönt att vara tillbaka vid tangentbordet igen, har saknat alla<33

Vad kul att du äntligen fått hem honom då :)
Lycka till med lillkillen :D
#1 tack:D
kulkulkul!:):):)
bilder i morgon!
#3 Såklart;)

kul!:D
Vilken färg? är han? Och Vilken ras??
#5 Han är en blå hermelin på 8 veckor:D

Måste se bilder!
Vad kul!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

BILD!!!
Åh vad roligt! :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Åh vad roligt! :D lycka till

åå vad kul längtar efter bilder
Vad kul! :)
Tack allihopa<3 Bilder kommer imorgon;) så slappna av:D

Vad kul! :D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#17 Haha, du har ju sett honom IRL;)
Jag har också sett honom
Härligt härligt :)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
#19 Stolt(A)

Ok. Kul att du fått hem honom! :)

Weeiii :) Finns han inte med på nån hemsida eller nån annan tråd här så man kan få se nån bild som uppfödaren har tagit? bara som försmak lix? X)
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering
#22 Tyvärr, det fanns på hennes hemsida förut men hon tog bort bilden eftersom alla blivit tingade.

#23 okej, men jag får vänta tills imorgon då x) Låva att bildboma då? :D
Hanna, 22år, Uppsala
jag har faktist också sett honom
;D
Roligt :) hoppas allt går bra med honom :D
Emma
Bildeeeeeer! :D
Vad kul! Snyggt namn :)
naw vilken liten snutt :)
#30 Att han är<3
Så söt han är! Blir ju helt galen, vill ha en ninis till NU;)
#33 Haha;)
Åh vad fin han är! :D Vet inte om du har skrivit det men i så fall har jag missat det.. vad är han för färg/teckning?
#35 Han är blå;)
Jättesöt :)
Har varit med han litegrann nu på morgonen(tog korten då). Han är såklart lite osäker nu och lite skrajsen för allt nytt, men han är en liten tuffing ändå;) Han kan vara lite sprattlig när man håller i han ibland, men det är nog bara naturligt. Han är som sagt inte så säker ännu, jag hämtae ju honom igår;)

#39 har du fortfarande frallan kvar ?
#40 Nej, jag lämnade henne när jag hämtade honom. De kommer ju från samma uppfödare:)

#41 okeej:) Han var jättesöt iaf :)

Snyggve :D
www.frihetenskaniner.se
#43 <33
#46 Jättefin bild! Gud vad läcker han är!
#50 Tackar^^ Att han är:) Du kanske förstår att det var kärlek vid första ögonkastet;)<33
Kan inte sluta tänka på honom

#52 sätt dig å gosa med honom framför datan då ? ^^
Vilken liten snygg och söt kille =)
#54 Snyggast i stan;)
Har varit ute med han nu, han är en liten envis racerkanin;)
putt
Vad söt, och rufsig ^^
#58 Ja, hans bebispäls^^
Putt
Söt :)

vilken therese är det du köpt honom av?

#62: Therese Nordlund, Ytterstforsens (www.kaninstation.se)
Superfin!
www.frihetenskaniner.se
Vilken sötboll <3
Sikken sötnos :)<3

awww<3
åhh vad söt han är :) Mycket lik Knut, inte så konstigt men :P Fast han var himla mycket finare i öronen (efter märkningen) verkar det som, Knut börjar se rätt fin ut där först nu.. Åh det är så himla mysigt att ha en sån där liten parvel hemma. Förstår att du är glad! :D
Åh, vilken liten sötboll :D
#67 ja, att det är<33 Man blir alldeles varm i kroppen;)
Tack allihopa
Gud vad kul!
Blått är en grymt fin färg på kaniner! =D
Hoppas det kommer gå bättre med denna lilla herre. =)
#70 Tackar^^

Vilken söting!
Har varit på skellefteå-träff för en stund sen och han var sååå lugn;)

Vad kul! :D
ohh. hur fin som hellst <33

sötnosen!:)

Åhhh, så söt han är! :) <3
Hanna, 22år, Uppsala

så gullig gulligast han var!:)<3
Tack allihopa:D

#80: Superfin!
www.frihetenskaniner.se
#80 Han ser ut som en dränkt katt!;) Haha……hans nya stajling var heeet<33
Jo det du skrev om "ögon vitan framme" har kaninerna det när de är rädda ;O ?
Vad kul förästen.
#83 Ja, de flesta.