Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 808 ggr
Tarja
0

Tina-lin

I denna tråd vill jag skriva om Tina-lin (Åsgränden's Kaninuppfödning).. Jag tycker att hon är en jättetrevlig tjej som verkligen kämpar på och som jag hoppas att hon fortsätter med! Hon bryr sig ALLTID om kaninerna till 110% och är en toppentjej! Så helt enkelt så är Tina en supersnäll och duktig tjej! :D

<3 Vill ge 1000000000 rosor till dig och dina sötkaniner.. <'33 Tack Tina för min lilla ögonsten Effie.. Och snart Fläder och Flisa.. :'D

Kramar från oss på Moängsvägen's Kaningård <3

PS: Vill gärna INTE ha onödiga kommentarer ang. detta.. PM:A mig isf..

[Caaassie]
0

Håller med dig helt och hållet! :D
Passar på att tacka Tina (ännu en gång) också för att jag fick köpa min lilla sessa av dig! Hon är supersupermysig! :)

Tarja
0

Putt.. :D

aliciia
0

har inte pratat åså med henne, men hon verkar vara jätte trevlig, å söta kaniner :D <3

Salladshataren
0

Ja, Tina är bäst! Hon är supertrevlig och snäll, fast jag har inte köpt någon kanin ifrån henne :)

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Tina-lin
0

Gud vad gulligt av er! Jag blir alldeles rörd ;( Tack så hemskt mycket för alla fina ord och för den vackra tråden!

För er som inte vet så miste jag två ungar ur min G-kull, de fick sår efter en skata. En djävla skata som varit på grannens marsvin och som dessutom tagit två duvungar, jävla skata!

Det är så svårt att förlora ungar som blivit några veckor och jag kände för att ge upp allt och sälja alla mina älsklingar men kom på bättre tankar efter den värsta sorgen "lagt sig" och för alla fina ord jag fick ifrån familj, vänner och mina underbara köpare. Tack!

teddykaniner
0

#5;det förtjänar du nog,Tina!

Men vad är det du säjer?! En skata? Vilka ungar?

Med vänlig hälsning,
Jenny

Tarja
0

#5 Varsågod Tina! Det var ju det minsta jag kunde göra.. Vet hur hårt det tar på en att förlora kaniner.. :'( <33

matilds
0

Jag vet att din otur kommer att vända Tina! Alla uppfödare verkar få gå igenom dåliga tider och jag verkligen fasar över att det ska hända mina kaniner någonting.

Ge inte upp, efter regn kommer solsken :) <3

"Var dig själv - det finns redan så många andra"