Nu har han kommit hem :D
Nu änligen har han kommit :) Han är världens sötaste!! Vi åker till Kiruna imorgon jag och alla djuren så jag lägger in tre bilder jag tog på honom när vi kom hem. Åh han är världens sötaste bara så ni vet!! Fattar inte hur jag ska kunna sova nu så jag orkar köra hur länge som helst imorgon men…gah, jag måste erkänna att jag är glet kär, trots att han är hermelin! Fast jag gillar nog hermeliner nu överhuvudtaget känns det som haha

OBS! Tänk på att han typ står på bakbenen i malins hand, det är typ sjukt. sen kan jag tillägga för malins skull att hon är nyduschad och inte fettig i håret ;)
Gudars vilken liten en :) Söt!
"Var dig själv - det finns redan så många andra"

aww så sööt :)
Jo han är ju som söt.. ^^
Och som sagt.. just såna där kan lätt byta både färg, storlek och kön så han kan mycket väl vara en vuxen viltgul hona imorrn när du ska åka *vissel vissel*
#1 jaa massor med extra liten ^^
#2 håller med dig :)
#3 det går inte!!! fast det blir klurigt att leta om han är borta…han får ju plats vart som helst :P
#4 Hahaha jadu.. men ett tips? vore nog att leta i mina arbetsbyxor (stora mysiga fickor att skutta runt i) i en tågvagn på stationen. Fast säg inte att jag tipsade dig!
Om jag stal en kanin skulle ja lätt stoppa den där iaf.. ;)
Åhgud så söt! <3 Vilken liten Kotte! ;) Vad blev det för namn förresten?
#6 haha jaa! ja jag har inte bestämt än faktiskt, men oftast kallar jag honom för lillebror måste jag erkänna. men ja jag har inte bestämt. vi får se :)
awwe<3
klart han är en lillbror!
- Mvh Emma
Åh gud vad söt!
Jag gillar inte hermeliner annars.. Men den där <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#haha ^^
#9 ja visst e han :) Gillade inte heller riktigt hermelinernas utseende när jag tingade honom men jag har redan vant mig, han är sjukt söt och jag har hittat rätt många fina vuxna hos olika uppfödare också efter det :P

Näeee så otroligt söt

Åh, vad gullig <3
nemäm så sööt <3

Han är helt klart en PUBERT tycker jag, alternativt en PER! Det passar honom som handen i hansken tycker jag, fast Lillebror är också fint, men inte på långa vägar lika tjusigt som Pubert :)
Han är underbar!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
fy , vad gullig <3 helt en Pubert, som ciss sa (;
men lilla Gusten (a) passar ju bara hur bra som helst!
Har du bestämt namn än?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

neeh va sööt :')

Åh, supersöt ju :)
/Sandra
lovato.blogg.se - MIN BLOGG!
Jättesöt! Och så liten <3
ååå, vad söt!! :)
Men shit så översöt! O liten!! :)) Första bilden va ju bara för söt :D
En riktig liten chokladkanin! ^^
vilken underbar färg!!! man skulle bara vilja krama ihjäl den lilla kaninen! sån liten skulle jag med vilja ha!! :D:D
jag tycker kotten är bra!! ;P bara för det nämdes lite längre upp. haha. han är ju brun som en kotte ^^
Medarbetare på Hundar.ifokus
Aw, übersöt ju :D
haha jag håller med er alla, han är galet söt! och pluttig, är i Luleå och hälsar på en sväng mamma nu (på väg till pajala och kiruna) och vägde honom, 340g :P
#17 nej jag har inte bestämt än…försöker säga lite olika namn när jag pratar OM honom (inte till) och känna vad som känns bra…vill att han ska heta många namn ;) men man måste väl bestämma sig för ett, kan nog bli lite förvirrande annars :P
#14 naee aldrig! haha det får din nya kille heta har jag ju sagt! :P
#26 Ja om du är i Luleå kan ju jag komma och kidnappa honom :) Nära ju! :D Skoja ;)
#28 jadu han är inlåst och jag säger inte vilken adress det är ;) haha

Jag är käär :)
#29 Grr, elakt ;)
#30 haha jaaag med!!! massor med kär ;)
#31 :P
Grattis, han är en riktig gullegris<3
Han är så otroligt söt, trots att han är en hermelin <3
#14 Per-Bertil, och kallas för PUBERT var det väl? ;) Hahahaha <3
Men ja, jag röstar fortfarande på Alve, men det blir nog kanon än vilket namn du väljer!
Vad gullig :D

Så sööt han är (: Ska kidnappa honom sen när han kommer till kiruna :D
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Gud så söt ! :-D
Jätte söt! :)
Jag vill också ha en bajsbrun liten rackare!

Söt :)

Gud vad SÖT!

som en liten chokladboll ;)
#42 Nu blev ju jag sugen på chokladbollar.. x)
Herregud vad sötnosig! :o
Hjälp ;D *Ge meei* <33
Kul att det är fler än ja som tycker han är underbar ^^ Synd för er bara att han e min ;)
#34 han ska kanske heta det..vi får se annars kanske det blir Fans faktist, fast jag vill eentligen inte ha ett enstavit namn hmm svårt :P
#36 kommer upp imorgon :) men jag ska nog allt låsa in honom :P
#46 du kan gömma honom henna hos mej (AA)
Gud vad söööt :D <33333 *GE MIG*

Jag är lite seg idag känner jag, missar alla trådar. Men vilken sötnos alltså. Gillar inte heller hermeliner speciellt mycket men han var ju bara för fin! :)

Jag tycker annars att Hacka Hål är ett snyggt namn.
"Ytterstforsens Hacka Hål på framhoppningen!"
www.frihetenskaniner.se

Eller varför inte Kom i min famn? Det är ju snyggt, beror kanske lite på hur man tolkar det men .. haha ..
www.frihetenskaniner.se
ciss du är ju knäpp!! :P han kanske ska heta frans eller alve så det så! eller lillebror. eller nåt annat. måste bestämma snart känner jag!

#46 Ja, du får allt ta å låsa in honom:D
#52-53 haha. Jaaa, ser fram emot att få se Hacka hål eller Kom i min famn på hopptävling!
#54 Inte alve, de låter ju mesigt! iofs ser han rätt mesig ut, men iaf.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
#55 Alve är ju fint ju! han e ju min lilla mes <3 :P
#56 Men hallå du vet ju inte ens om han är en mes än! :P
Jag tycker fortf Kotte Brun ;P men annars Lillebror.
Fast jag håller med Ciss också.. Hacka Hål är ju ett väääldigt vackert och exotiskt namn haha
#57, Kotte Brun hahaha :D Det var klockrent! :D

#57: Jo, Hacka Hål är riktigt vackert!
www.frihetenskaniner.se

Gud så söt! Är han havannafärgad? Någon som vet hur pass vanlig den färgen är hos hermelinkaniner?

Nej vad söt, verkligen :)
#60 Ja han är havanna :)
#60 japp, helt rätt :) Vet inte alls hur vanligt det är…en de är inte jätte ovanligt iaf…men ganska kanske hmm..
Funderar lite på om han ska Knut kanske..hm. eller Frans eller Alve eller Lillebror. Har alrig haft sån beslutsångest av att ge namn åt ett djur!
Förövrigt kan jag u meddela att han är huur mysig som helst! ^^ Helt underbart temperamnt, än så länge iaf.. :P Han ä ganska nyfiken, gosar gärna och är hellugn i transportburen, han har redan fått åka mycket bil men han verkar hellugn med det, lägger sig och myser bara ^^ perfelt, hoppas det håller i sig :) Igår somade han också i buren ståendes på bakbenen med huvudet lutat på huset ^^ stod och tittde på honom och bad min syste komma och kolla men han vaknade inte ens han stod där med hakan lutad mot taket och frambenen i luften med ögonen stängda haha <3
#63 - Lillebror. <3 ^^
Not your mom, not your milk.
äru i stan (kiruna) idag? ^^)
#65 ^^
#66 jepp, kom hit igår :)

Men heregud så sööt! Urgullig minikanin ju! :D
http://taralom.blogg.se - Min blogg
wow skulle ju kunna ha kanin tjäff "blinkblink" om du har med dig nån nin XD

ååh vad söt ;D
the vanity, it becomes insanity

Nämen det var det näpnaste jag någonsin sett! Herregud så… pluttigt!
Tycker Lillebror eller Kotte Brun var för charmiga namn^^

#63 Gud vad söt han är! Går allt bra med honom? Namn bestämt än? Var kommer han ifrån? Har de någon hemsida? Måste erkänna att jag blivit sjukt svag för chokladkaniner!
oj, har helt glömt bort den här tråden…
#69 jepp, har gjort en kirunaträfftråd idag :) skulle vara jättekul att ha en liten kaninträff…eller helst flera :P
#71 haha jo han var lite liten, 340g :P Nu har han växt och blivit stora pojken på 500g ;)
#72 Det går jättebra! Han är hur go som helst! Lätt en drömkanin både i temperament personlighet och utseende :D och ja det slutade med att mina syskonbarn döpte honom och det blev en liten Knut ^^ Han kommer från yttterstforsens kaningård i Skellefteå www.kaninstation.se
Dagsfärsk bild på lilla Knut <3

Så öt han är! Knut är ju jättegulligt!
Åh vad underbart söt han är :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]