Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 445 ggr
cezilsarah
0

flyttar hit snart ! :D

Måste bara få skriva lite här :P

För jätte länge sedan var jag och kollade på kaniner på blocket (jag var intresserad av en liten ras), och då såg jag en annons där det stod att jag kunde kolla på hons hemsida. Jag gick in på hemsidan och såg att hon skulle få en kull hermelin/löwen! Dom är ju små, så jag mailade hon och hon sa att hon skulle maila tillbaka så fort ungarna hade kommit. Några dagar efter det mailade hon, det hade kommit fyra små kaninbebisar. Efter tre veckor sa hon att alla var honor, och att en skulle få man. Jag sa att jag ville ha en med lite man. & nu har det blivit så att jag tingat en unge från hon och ska hämta den, den 11 juli!

Fast jag behöver ju en bur också, så jag kollade runt men hittade ingen! Jag trodde inte att jag skulle hitta nån, men så hittar jag och en kompis en på jula. Fast alla sa att dom inte alls var bra! Så min kompis sa att jag kunde köpa hons bur (utebur, för jag hade bestämt att jag skulle ha kaninen ute), för hon hade byggt en bur som hon kunde ha sin kanin i. Så nu ska jag hämta buren imorgon och fara köpa grejjor till kaninen nån dag också. LÄNGTAR! :D

malinroth
0

Vad roligt, grattis :D

KvirrZ
0

vad kul :D

- Mvh Emma

cezilsarah
0

#1 Tack :D

#2 joo, jag längtar jätte mycket :)<3 

sofijans
0

vad kul !:)

PaaatyPalm
0

nej va skojj :)

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

cezilsarah
0

_jooooo :D
_

Siggen
0

Gratz :)

Mvh Sigrid

sofijans
0

Hörru vet du vad sarah, på hemsidan så står det att en av candys(?)  syskon är till salu, det är den där fula av hennes syskon, alltså så får du en av dom gulliga kaninerna !:)  haha

cezilsarah
0

JAPP! :D haha.

cezilsarah
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

min bur ser ut såhär ;
:D

sofijans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och ibland såhär ;

:D