Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 459 ggr
viko
0

Dåligt erbjudande!

Idag när jag tittade i tidningen(Markbladet) Så såg jag att en djurafär hadde ett erbjudande, om man köpte en kanin/marsvin så fick man en transportbur på köpte! Det är väll dåligt? För en kanin kostar 160(?) där & transportburen var värd ca 200kr!! Så tänk om man är fattig & köper en kanin bara för att få transportburen & så svälter den kaninen, eller blir orm-matGråter!!

Är det nogån som håller med mig??

Hur kan man komma på ett sånt erbjudande??

Kawaiih
0

Holler med dej. De är hemskt.

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

mocchino
0

Jag gillar personligen inte såna där erbjudanden!

Fast ännu värre tycker jag om dom där man får ett djur gratis om man köper en bur! HEMSKT! 

// Nathalie

Rafflan
0

Läste en gång en ännu värra annons: "Bur säljes" stolek osv info om buren "Chinchilla medföljer"

sålde en bur å chinchillan följde med som ett tillbehör typ :S

viko
0

#2 Uch!

mocchino
0

#3 Ja det är ju fint.. Typ: Tillbehör som medföljer är matskål, vattenflaska, chinchilla, hängbroar, hyllplan.. *suck*

// Nathalie

[Queckfeldt]
0

Så sjuka vissa människor är! :S

Tina-A
0

Jag tycker iof att det är bra att få med en transportbur gratis om man vill köpa en kanin. Då kan man transportera hem den…

Och jag tror inte så många köper en kanin för att få en liten tranportbur, faktiskt.

Däremot tycker jag det är värre när djuret är tillbehöret, då har allt blivit helt galet !

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

zickan
0

bur paket är väl okej. då får man ju allt man ska ha och en kanin som man vill ha, om man nu vill köpa på zoo. men borde de inte öka priset lite. för 200-250 så får du med en transport bur.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

SotisG
0

#8 håller med!