Kanin iFokus

Kanin

Stormviskaren
0

Nej vad hemskt. Grymt arg hade jag blivit!

Michiis
0

Fan, vad sur man blir när man läser detta, helt sjukt ju! Fan , vad jag skulle skälla ut dom personerna om jag hade lånat ut kaniner till dom … Jag skulle kräva tillbaka alla kaninerna friska och sunda och om dom inte kunde fixa det skulle jag anmäla dom för djurplågeri först, för attt några kaniner hade dött och dessutom den kaninen hon fick tillbaks var mager och så.. Då skulle jag änmäla dom för djurplågeri sen ta dom dära pengarna >.<

// Michis

galaxens
0

Skrikandes

galaxens
0

Skrikandes

Sashhi
0

Usch, hur kan man göra så ? ;o >< :@ FY F*N ASSÅ ! Jag skulle OMEDELBUMS anmäla de.

Not your mom, not your milk.

jaanniepaalm
0

Men snälla :S

Ync
0

säragubbjävlel.
ååhh. jag blir så arg. jag skulle typ kastrera honom om jag
var hon.. ^^'

viko
0

& har ni lagt märket till att det står så här: Hankaniner är aldrig värda så mycket som honkaniner!

[chriistina]
0

Den läste jag förra året när den kom ut. Va även en diskution på kanin-net.
Det är rent för j*vligt!

[Dezederia]
0

Men!! Hallå ja. S¨kan man väl inte göra. Vadå vissa fattade inte att dom va till låns… Dom får väl upplysa personalen om det!! Hemska gubbe!! Och alla kaniner är lika värda tycker jag!

FijaahM
0

Ursh "/  ,

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

Kristall
0

Men Herregud… alltså, hur kan man bara göra så!? :O

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

elasive
0

DET ÄR JU INTE KLOKT! Man blir så jäkla arg, hon gav ju inte bort kaninerna utanhon lånade ut dom. Då förväntar man ju sig att få tillbaka dem!

repekka94
0

Jag skulle skutit dom i r.ven med mitt luft gevär Förvånad

MajaaR
0

Shit,,! Jag skulle blit så gryyymt sur om det var mina kaniner och aldrig mer lånat ut dom !!

RatLover
0

:O >:@

Majsbecka
0

Okrar inte läsa artikeln faktiskt. Men av era reaktioner antar jag att det inte är något bra :/

Kawaiih
0

Hur kan man göra nå dyligt? Om man lånar en kanin så ska man vell tala om så fort någonting händer med den bara de minsta lilla som kan va dåligt. och man säljer absolut inte en kanin man lånar.
De här ska ju inte få förekomma. Skulle bli as förbannad på dom om dom skulle gjort så emot min lilla kanin.

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

Issis
0

Det är ju hemskt! Och när han där gubben svarar på frågan om hur det kunde komma sig att de dog, så svarar han:- När det är så blött och kyligt är det sånt som händer.

ASSÅ!!!!!!! :@@@@@@    ALLVAR! MAN KAN JU FÖR 17 inte lita på folk!     Vaddå, våra kaniner överlever ju när det är snö, kallt, blött och allt sådant. Men tydligen inte de bj:arna?

Suck.. :(

kastanjen
0

Helt jävla sjukt!!!!

jaanniepaalm
0

asså djur dör inte så utan andledning, djurplågare borde inte få finnas !

pernillahogbom
0

gud vad hemskt!

flisan93
0

>:8

aliciia
0

>8(

denisesalomonsson
0

men fyfan :@

PaaatyPalm
0

omg, finner inga ord.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

emmsaaan
0

Har läst den förut, och jag tycker fortfarande att det är lika hemskt.

Denna kommentar har tagits bort.
thexclub
0

Helt sjukt och extremt dålig stil.

Vissa förstår inte att kaniner inte bara är små djur som man klappar ibland.

the vanity, it becomes insanity