bilder, tungor & tänder.
har sett några bilder här på KiF på kaniner som öppnar käften, och dom är så gulliga :) så här ska man lägga in bilder på kaniner som sticker ut tungan eller liknande.
haha naaaw vad söta !
#8 hahaha xD
vilka härliga bilder ^^
Haha, så söta bilder!

sååå sööööta!!!!

#12 hahaha vad sött :D ^^,
#2 aww va söt :D
Vilka underbart gulliga bilder <33 ALLIHOPA !!
// Michis

Haha, fler som vill lägga in? :D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Så söta kaniner!
Du har så roliga bilder Hanna :D Du måste bara visa den när Myra gäspar xD
En tös som inte KAN se normal ut ^^ alltid nått med munnen (syns kanske inte jätte tydligt på denna bilden men..) Ursäkta hennes päls, men hon har faktiskt ungar just nu :P
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Sött

haha, sitter och skrattar, guh vad underbara bilder :D

Dina bilder är helt underbara hanna! De andra gäsp/tungbilderna är också underbara! JAg har inte lyckats fånga några sådana bilder på mina niner än, men det kommer kanske.
Hanna, fotar du dina kaniner 24/7? Annars är det ju typ omöjligt att få så många sånna bilder ^^ xD
Emma
#30 Tack :)
#31 Va? nu hänger jag inte riktigt med här xP (är trött idag så ursäkta om jag är seg) x)
Putt.
#32 hon menar att det är sällan man får kaniner som lipar eller gäspar på bild, och att du typ måste fota dom jämt för att fånga det på bild :)
#33 precis ;)
Emma
Jaha mjo, jag fotar dom rätt mycket, men Årissa är bäst på miner så man brukar få nån sån konstig bild på henne :P min skummis<3
Åhh, alla är ju så söta, och roliga ^^
Haha, vilka roliga bilder :D
putt :)
haha vad söta :)
Haha Vad coola och Söta bilder alla har fått jag visste inte att dom gäspar så mycket!
Bra foton
Kramar / Julia (=

haha
haha vad rosa tunga :P
#46: Gud så söt :)

#40 haha xD *ASG*
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Haha, vad söta allihop xD