Ja det går så fort.. känns inte riiiktigt som det var två år sedan jag hämtade Lippo. Men men :) Du kan göra en liten tårta, köpa en leksak kanske? Godis? :) Jag brukar i alla fall köpa bla torkad annanas, jordgubbar och russin och ge när de fyller år.. eller på helgen ;)

Jag fyller 16 samma dag ;)
Hm. Jag brukar köpa lite godis och sånt och lägga upp fint på en tallrik eller nåt. Det fick dom i julklapp + en sele.
Annars köper jag det som behövs, t.ex sele, koppel, hus, höhäck, matskål m.m. :)
Jag tycker att du ska göra en tårta :)
Hur gör man en tårta ?:)
Gör en lyxig burgare!
En knäckeskiva,
ett lager med riven morot,
ett lager med hackad persilja,
ett lager med sallad,
ett lager med basilikablad
och avsluta med en knäckeskiva,
Så har Du en delikat liten burgare till ditt goa födelsedagsbarn!
Men gör den inte för stor bara…
Garanterat populär!

Tycker som de andra; Gör en tårta!! eller varför inte en hamburgare som Stampelina sa? Jag hade väl gjort med typ.. Tunna skivor knäcke bröd och olika lager med olika goda saker.. Men typ bara med halva knäckebröd, annars blir den fööör stor ^^
Mvh Sigrid
Ge henne något som hon verkligen tycker om. :)
Till exempel hennes favoritgrönsak, eller gör något som hon gillar (en långpromenad i sele eller en hel dag i hagen till exempel). ;)
Annars kan du ju (om du har råd) köpa/bygga en riktigt stor Hage åt henne. :) Då blir hon nog riktigt glad. ;)
Jag brukar ge dem (kaninerna alltså) extra mycket uppmärksamhet, skämma bort dem med lek och äventyr (till exempel får de nya saker i hagen och de får utforska nya saker) och godsaker och kel. :) Jag brukar även ge dem en tårta, och kanske till exempel en Kräcker-stång. :D Även en extra ranson pellets kan de få. :) Deras födelsedag skall ju också firas! :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

vad görs tårtan av då? har nämligen oxå en liten kanin som snart blir 2 år :)

En kompis är en bra present, haha ;)
Nä, men kanske en klicker?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Eller matskålar! Det funkar alltid ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se