Blandade känslor
Jag har lite blandade känslor för Nowa… Vissa dagar kommer vi bra överens, fast det är inte ofta. Hon gillar inte när jag klappar henne, eller bär henne. Och hon kissar överallt.
Hon är 11 månader gammal, och verkar ha fastnat i tonåren. I början var hon väldigt snäll, men efter mindre än en månad blev hon jobbigare och jobbigare.
Jag vågar nästan inte bära henne längre, eftersom hon är så otroligt bra på att sprattla. Mina händer är upprivna av hennes klor, och vissa gånger så lyckas hon hoppa ner från min famn. Än så länge har hon inte skadat sig, men det är väl bara en tidsfråga…
Jag har som sagt kluvna känslor. Jag älskar ju henne obeskrivligt mycket, men orkar verkligen inte med när det inte funkar mellan oss. Har ingen aning om vad jag ska göra…
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Samma för mig med, med trullsa och betty, dom är helt klart mina älsklingar men jag har också blandade känslor om hur jag ska göra plus att dom brukar jaga alice och andréa i buren, så pälstussarna flyger :( :/
#1 Man har ingen aning om vad man ska göra. :/
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Putt
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Knepigt läge "/
"hoppas" det är tonåren som fortfarande är kvar, så hon lugnar ner sig fram över..
#4 Hoppas på det med, fast hon har varit "tonåring" väldigt länge nu. :/
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Det verkar komma upp fler och fler som vågar berätta om sina "jobbiga" kaniner nu. Vet inte vad ni ska göra tyvär…