Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 651 ggr
Taci
0

Teddypälsad?

Hur vet man egentligen om kaninen är teddypälsad?

Undrar lite över Binc nämligen. Hennes pappa är teddyvädur, o henne mamma lejonhuvad med liiite fransk vädur i sig, o bär på teddy. Mamman har gett en teddypälsad kull tidigare.

Jag själv har ju aldrig haft en teddy så jag har ingen aning! Tog ett par bilder nu för o försöka visa pälsen, idag är hon 8 veckor + 1 dag^^

Vad tror ni, är hon teddypälsad, eller är det fluffig bebispäls som hon "växer i" senare? ^^ 

Jag la tråden i "Färger teckningar o raser". Inte riktigt rätt, men tyckte det passade bäst, ändra om ni vill! Kanske ska lägga till "Päls" där förresten? :)

Taci
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär ser pälsen ut, helt normalt, när man inte fluffar upp den eller så ^^

Taci
0

O när man fluffat i den, haha ^^ Jag vet, mina bilder är sååå bra (;

Taci
0

Framifrån syns inte ögonen..

Taci
0

Gud, hon ser verkligen helt avskyvärd ut på den här bilden, haha ^^ Men det är för att visa att pälsen runt ögonen är väldigt långt, det blir mest om ett svart hål in där liksom, speciellt när man tar kort.

Det var alla bilder :) Tyck till, ni som kan lite mer om teddy än jag ;)

thexclub
0

jag har ju ingen erfarenhet av teddys (mer än när jag klappat på emmas, haha) men jag tycker hon ser teddypälsad ut

the vanity, it becomes insanity

[Niike]
0

#4 Där tycker jag absolut hon ser ut att ha teddypäls!
Supersnygg!! :D

Miiah
0

Har du prövat att mäta hur lång pälsen är? :)
Min ena har ca 8cm päls och min förra hade 14cm ..
min hane har just nu ca. 5cm men han är nerklippt så :P

Taci
0

#7, nej jag har inte mätt. Kan göra det nåndag :)

Men är det fullvuxna kaniner du pratar om?

Miiah
0

två av dem är vuxna. min hane är 17veckor idag så han är fortfarande bebis :) och dem har ju sin bebispäls upp till 7månader - 1år ca.

Taci
0

#9, okej :) Jag ska som sagt mäta.. när jag hittat mitt måttband xD

Men både jag, min sambo o en kompis till oss tycker hennes päls har blivit mkt längre nu på bara en vecka..