Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 942 ggr
SolAlma
0

Lejonbebisar säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Jag lägger nu ut en annons på mina små lejonbebisar. Det är 5 stycken lejonhuvade. Tre viltblå och två isabella/viltgula.

Jag bor i Småland mellan städerna Vetlanda och Eksjö i en liten by som heter Solshester.

De är leveransklara vecka 29-30 då de är 8 veckor. De kommer vara öronmärkta och ha antingen stamtavla eller härstamningsbevis. Jag skriver även köpekontrakt om så önskas.

Ni kan läsa mer om dem under "Kaninungar och avel"-"Uppdatering lejonbebisar". Där finns foton på alla fem och på mamman och pappan.

Mejla mig på Liitenfliikka@hotmail.com eller skicka ett PM om du är intresserad eller vill veta mer. Jag har en hel del foton och filmer som kan mejlas vid intresse. Skriv gärna lite om dig själv om du mejlar eller PM:ar.

Transport brukar lösa sig så tveka inte!

Priset varierar beroende på unge, 250-350kr.

Em--ma
0

Sööta <333 Vill ha!!!

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

SolAlma
0

Hmm, verkligen ingen intresserad?

Denna kommentar har tagits bort.
SolAlma
0

Engill

SolAlma
0

Ari

SolAlma
0

Kristall

SolAlma
0

Prins

SolAlma
0

Tigur

[Niike]
0

Är inte Tigur g/s japantecknad?

Verkligen supersöta allihopa! :)

Starfall
0

Så fina, inte långt från mig heller:) Men kan tyvärr inte ha fler kaniner nu… Annars hade Engill varit tingad;) hihi

SolAlma
0

#9 ? Han är bara mörk vid nosen. Annars är han brun över hela kroppen. Han har inga anlag heller för japan vad jag vet. Men färgen ska kollas av en expert om någon vecka. Jag är fortfarande lite osäker.

Lillegard
0

Puttar för sötnosar :'D <33

[Niike]
0

#11 Okej :) Det kan ju vara bilden som luras lite med.

flisan93
0

Lovely<3:D

Kristall
0

Naw, vad söta! <3 :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)