Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 329 ggr
[Wera]
0

OMG! Lillan :O

Idag, när jag vaknade och skulle gå ut och mata Lillan så öste det ner regn, mega mkt. Iaf. när jag gick in i stugan, ligger hon på golvet ;O Istället för i sin bur, på en gammal tidning där vi haft målar färg när vi målade burarna. Och på tidningen fanns det en klump maskerings tejp som vi haft till burarna - Hon satt fast i tejpen och kunde inte komma loss själv, så hon har typ legat där hela natten, bredvid var det kiss och massa bajs. ;S

Jag fick inte loss henne, och först trodde jag att syrran hade lagt henne på golvet och hon typ skulle städa buren (?) Syrran kom nästan direkt och gav mig en sax, så klippte jag bort tejpen, hon har ett litet sår vid benet efter att hon dragit lite. Efter som hon har skadat benet så hade hon det svårt att ta sig loss själv.

Så hon hade rammlat och tagit sir ut ur buren (buren står på en bänk) så hon hade rammlat ner på golvet ;/ Iaf. nu mår hon bra och hon åt direkt när hon fick komma in i buren.

thexclub
0

gud så läskigt!

the vanity, it becomes insanity

[Wera]
0

#1 Jo, jag fick nästan "panik" typ, jag kunde först inte fatta hur hon hade kommit till golvet, + att hon låg rakt på tejpen (för hon inte kan stå ordnetligt) så hon hade fastnat med hela magen och en bit av fram tassen i tejpen.

[Patriicia]
0

vilken tur att ni fick loss henne då :)

Fnyan
0

Usch va läskit! :O