Japan + japan = ?
Vad kan det tänkas bli för färger om man parar en japantecknad med en japanteckad?
Blir det jättedåliga japantecknade eller bara svarta? Självklart beror det ju på vad som är bakom, men man kanske kan säga någonting?
Du får japanteckande ungar?;)

Bara?
Normaltecknade eller? Har hört att dem kan bli dåliga, men vad menas med dåliga? Lite japanteckning eller?
Jag kan faktiskt ingenting om färgaer, det finns andra här som kan mycket. Du får nog hjälp snart^^
Det blir japantecknat om det är det ända som finns i stammen.
Sen kan det ju bli både bra och dåliga. det vet man aldrig. Men vill du få fram bra japantecknade så måste du para två japantecknade. Och är föräldrarna bra tecknade är det väl större chans att ungarna också blir det…
Det blir japan ja, beroende på vad som ligger bakom.
Teckningen är en SLUMP. Antingen får du jättebra tecknade ungar eller så får du hemskt feltecknade ungar, eller så blir det blandat.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Grejen är den att jag hoppas att det inte blir några ungar alls. Jag hade en som tog hand om mina kaniner ett par dagar, och när jag kom hem satt två japantecknade i samma bur. Hoppsan!
Bägge är svart/gula japantecknade. Hanen har okänd stam. Honans far är sv/g japantecknad och modern är viltzobelsiames.

Kanske Japan. Ja vet inte! Om någon i släktet har varit en annan fär som typ svart kan de ju bli svart ockskå! :)