Fint väder

Nej gud så söta <33 :D
Här är det molnigt och .. kallt tycker jag :/

men åh! Här är det äckligt väder xD
du har lika söta kan iner som alltid maja! :*
the vanity, it becomes insanity
Åh vad söta :D
Här äre också äckligt väder, åskar & regnar.
Vrf håller du dina kaniner på rygg ? ;o dom får svårt att andas då..
Not your mom, not your milk.
Tack så mkt :) Är det bara jag som haft bra väder idag :D
#13 För att dom tycker om det? Har alltid haft dom på rygg i famnen och så, har aldrig varit några problem.
#14 : hur vet du att dom gillar det? :O kaniner får faktis svårt att andas när dom ligger på rygg..
// Michis

jag brukar lägga en del av mina kanienr på rygg när jag klipper klor, det funkar utmärkt och har alltid gjort.
Sen lägger Roxy sig t.ex på rygg ibland, tror inte hon skulle göra det om hon fick svårt att andas.
#14 - De flesta kaniner ligger kvar, eftersom att de inte orkar lufta upp sig, etfersom de har så svårt att andas. De som inte ligger kvar, orkar dra sig upp.
Not your mom, not your milk.
#15 Hade dom inte gillat det hade dom förmodligen försökt göra någoting åt det, alltså försökt vända sig.Om dom ligger kvar med halvt slutna ögon och njuter av att bli kliade i pannan antar jag att det beror på att dom gillar det..
Men omg!
#15, 17, vet huuuur många som helst som har kaniner som gillar att ligga på rygg, de blundar o tycker det är mysigt! Känner man sin kanin så ser man när den njuter o när den inte gör det.
Visst kan de få svårt att andas om de ligger lääääänge, men då vänder dom på sig. Vadå, de som ligger kvar "orkar inte dra sig upp"? Hur vet DU det?
Sorry, jag blir bara sjukt upprörd^^
hm.. skalman brukar kasta sig bak när jag håller upp honom i famnen, och han älskar att ligga på ryggen.. jag har vänjt honom vid det enda sedan han var liten plutt på 8-9 veckor. så jag tror inte riktigt på #17.. :/
Jättefina kaniner du har föresten :) jag älskar dina pälsklingar!
Medarbetare på Hundar.ifokus

#19: jag tror som taci, om de ligger länge på rygg blir det säkert jobbigt för en del att andas. Men om de bara ligger en stund och tycker om det så tror jag knappast det är någon fara :)
dock tycker jag vi borde lägga ner den här disskutionen, om inte maja tycker annat villsäga.
#19 Håller med där. Kaninen förstår väl själv när den får dåligt med luft och den måste vara grymt trög om den inte försöker vända sig då! :S
#20 Tack! :)
#21 Jo precis, dom som vill diskutera detta med mig är såklart välkomna att PM:a :)
#22. hahah "grymt trög" :P haha

Meh, här har det åskat och regnat hela veckan typ <.<

åhh vad gulliga kaniner :D ^^,
Awwe :D
- Mvh Emma
söta kaninosar :D <3
ava somnar på rygg själv mant, så tror knappast hon får svårt å andas..
Vad gulliga :) Här är et bara rägn :(

naw, vilka små gullungar <3 :D
Awww, fy vad söta <3 :)
Muffin brukar typ slänga sig på ryggen och tror inte han skulle ha gjort det om han inte kan andas… Han gör typ alltid så när han sover ^^
Emma
Tack :D<3 Tråkigt att ni har dåligt väder :/ Här är det jättefint nu igen, dock blåser det :(
vad söta niner! :D <3 Vi har också haft dåligt väder, idag har det regnat lite och nu börjar solen komma fram (A)
Jag har med fint väder :D hade ute Muffin lite, han fick vara lös med sele sen :D superkul tyckte han :)
Emma