OT - Dvärggeten Gesiha
Vill bara visa lite bilder på vår söta dvärgget Black Geisha ;D Hon har vuxit under de 2 veckor hon varit hos oss ^^ Och blivit mkt vanare vid oss, äter ur vår han osv.. bilderna är tagna igår ;D
Kommentera inte förän jag säger till *tack* (Blir inte mer än 2-3 bilder för det segar så mkt när jag laddar upp).

skriker hon fortfarande mycket xD .. Haha, sötis geten som ger mig kli igt ansikte >.<
// Michis
Vår söta bebis <3333 ska gå och ge hene mat nu O.o :D
#2 Nej hon skriker inte längre, bara "tyst" typ XD när hon får komma ut.

vilken sötnos-get!
the vanity, it becomes insanity
Hon är en riktig smitare hur hagen XD <33 men alltid springer hon till stallet :)
Grymt söt! :D
Jag har en likadan sele till min jycke, bortsett från att hennes bogband är lite smalare. ^-^
Naw vad söt :) Jag gillar getter :D
Vi har haft två lite större som hette Hilda och Hedvig typ och sen en liten killing som jag inte kommer ihåg vad den hette:P
Fast en stångade mig i ryggen en gång >.<
naw, jag blir kär. <3
haha så fränt att ha en get !

gud vilken fräckis :D <333
Naw, vilken sötnos! :D
Vi (eller pappa) har också dvärggetter! Fast en annan sort. Tror det var Afrikansk Dvärgget, men uppfödaren kunde typ ingenting (vår "tacka" eller vad det nu heter, x), visade sig vara en bock t.ex…).
De har typ MEGASTORA horn och när de rymmer är det lätt att få tag i dem genom att ta tag i hornen… :P Bara man är snabb så de inte vänder sig om och stångar en vill säga… ._O
De är pojkar alla tre iaf. ^^ Här är en bild på dem. <3
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
hihi vad söt :)
Åh vad söt! :)
Vi hade en grå/vit get när jag var liten. Hade hette Benka och var bästa kompis med en av våra minigrisar :) De gick runt lösa på tomten :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Guuuud vad sööt man kan vara :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Vad söt :D
min kompis hätar 2 getter imogon som jag ska spendera 4 veckor med sen ^^,
- Mvh Emma

söt, jag hadde en get innan. Har ni hon lös?
#20 Just nu bor hon i en av hästarnas boxar och får komma ut när det är fint väder (för nu rregnar det och åskar det nästan hela tiden). Och då får hon gå i sele som på bilderna och ett långt koppel typ, vi passar henne under tiden, för när vi har henne lös springer hon direkt till stallet för hon inte är så van ännu, men sen kommer hon gå i en Hage (vi har inte gjort ett ännu för vi inte hittat något lämmstängsel som passar henne).