Jippie :)
har nu entligen fått en ny liten kanin, det började såhär: ja låg och sov så skulle ja bara gå ner på toa, alla andra sover .. så knackar det på dörren. Ja gick och öppnade så stog det non där ? och sa: vill du ha kaniner , ja bara: emm.. det vet ja inte :P , men vänta lite.. så gick ja väckte paty xD , Så frågade ja ju henne, hon bara: ja kanske kan ta en .. Men vi gick ju och kollade på dom , och där i bilen sitter fem kaniner utan vatten utan mat , buren som är helt ner bajsad och ner kissad, båda två tänkte liksom nemen shiit, vi tar dom allihopa.. vi tyckte ju så synn om dom .. men iallafall så blev ja såklart tokkär i en liten hermelin / ddv, Så ringde hem och tjatatde lite på mamma, och till sist sa hon : jaja xD .. Men det finns fler kaniner, om det är non som är intresserad så är det bara att skriva så berättar jag mer om dom., så kanske det blir du som får hem en älskling .

Samma som PaaaytPalms ?
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Va kul ^^

lr kanske fattade fel, fick du en liten kanin? :)

:O
Mvh Sigrid
tog ni alla?

#1 jaaopp .
#3 aa en liten :P, hermelin /ddv:)
#5 ja, där de satt där i bilen utan vatten och mat, och en hel skitig bur, kunde vi ju inte säga nej .

putt
Kul^^

Nä va kul att du nog alla ^^ hihi

kul kan du sätta in bilder ??:P

bild /-er?
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

Ja, har du nåra bilder? :)

ja, ska försöka ta lite bilder, dom var visst raderade från datan :/ , men kollla på paaatypalms hejhej. rubrik, där hon gjort en annons på kaninerna, och det väldigt många bilder :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

har du bilder? det skulle vara kul och se dom :P

hollisen *

Va gulliga (Gillar svart, har en tjälv! ^^) :D Bra teckning Holländare har ;)

#18 hehe det är min hollis ;D
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

#19 jaopp patypalm, han är den undebaraste på denna jord :P <33