Prata
Brukar ni prata med er/era kanin/kaniner?
Själv känns det som att jag babblar för mycket, särskilt när jag är ensam. När jag tänker på vad jag pratat om senare fattar jag inte ens vad det handlade om, haha. Det är allt mellan skitsnack och om vad som händer i sommar och om jag sett något snyggt i en affär osv.
Kaninerna verkar dock uppskatta det, oftast sitter de bara brevid med halvslutna ögon och lyssnar, :)
the vanity, it becomes insanity
Jag pratar alltid massa strunt med mina kaniner, och alltid med bebisröst. :)
// Cissi (ciss)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Jag pratar nog inte så mkt med mina kaniner, isåfall typ när jag kommer till dom så kanske jag säger "Hej Nalle" elr om han gör nåågot knäppt kan jag typ säga "Vad gör du" pratar inte om t.ex. vad jag gör elr annat, jag pratar med dom om typ kaniner. Isåfall om dom.
Jag pratar också en hel del med mina. De får höra allt som ingen annan får höra. Och sen berättar jag för de vad som hänt och ska hända ^^
Tycker det är skönt att prata med någon som inte fattar och säger emot hela tiden, utan bara lysnar. De är mina små psykologer :)
Jag brukar inte gå och prata om lite allt möjligt så ofta.
Men ibland kan jag prata om vädret eller om hur fina dom är, ifall jag har köpt en ny kanin brukar jag prata om den med dom andra kaninerna xD
Och om jag ska åka iväg så pratar jag massa om vart jag ska och när jag kommer hem och att jag kommer sakna dom.. Osv :)
jag pratar massa ^^ om allt möjligt, ^^

haha jag pratar alltid massor strunt och så brukar jag sjunga också. Idag satt jag och sjöng för Papaya att jag inte orkade sjunga mer x) mihi

jaa xD
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
haha ja :P det är väl klart ^^ ibland är det verkligen tur ingen hör en x)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Jag pratar med min kanin ;) Jag berättar till och med hemligheter till henne xD haha <3
Jao, jag brukar prata med dem. :) Även om de inte alltid pratar tillbaks, hehe. :P
Senast berömde jag Saga för att hon kom med i tidningen Glitter. Eller ja, en liten bild på insändarsidan kom med, men iaf. ;)
Mamma var sååå stolt över min lilla gris. (;
Saga var mest glad över den extra ranson pellets hon fick. :P
Sen brukar jag säga "Åå nu får du en matsked pellets där, och nu får du en gurkbit här…". :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Jag brukar prata, men bara ibland ;)

mysigt ;D
jag brukar sitta och säga typ :"vill ni ha morot eller broccoli idag? Hmm.. ja morot åt ni ju igår, men det är ju gott.. Äsch, ni får båda!"
the vanity, it becomes insanity
Jag pratar extremt mycket..
Och sjunger (A) xD Dom brukar bara sitta och titta konstigt på mig när jag börjar sjunga.. Men de verkar uppskatta det iaf :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag Pratar med min kanin :) osv .
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se

jag pratar alltid med dem och oftast blir det med bebisröst haha ^^
jag har ju dem inne så det är jättemysigt att ligga med dem i min soffa och mysa och prata <333

Jag pratar inte högt, jag brukar typ prata med Mulle i hjärnan xD
Typ att jag tänker det jag säger, som att han skulle kunna läsa mina tankar. vet inte varför xD

Jag pratar med alla djur med bebisröst. Oftast blir de lugnare när man pratar så ;D
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Jag pratar nästan hela tiden med mina kaniner när dom är i närheten. Jag brukar "gulla" med dom^^ hihi, t.ex -Vad hittar Bella Bus på med? Va?, Hej Dumlé-mannen. Är du helt ensam i buren. Stakars min kille, "Mims" var är min älskling? m,m (A
Jag brukar även prata högt med mig själv (inte konstigt mycket) men vad jag ska göra under dagen eller tänker högt. Istället för att säga att jag pratar med mig själv brukar jag skylla på att jag snackar med kaninerna^^ haha!

Jag pratar mkt med mina kaniner, om allt mellan himel och jord :D
jag brukar mest säga: nämen muffin vad håller du på med? Men så kan du väl inte göra.. Jo det är klart du han och så vidare.
Med bebisröst såklart 
Emma
Absolut! Jag pratar alltid med dom,
med extrem bebisröst ibland ^^
Jag pratar alltid med mina djur. Tycker det är mysigt att få gå där och prata på om allt mellan himmel och jord. Sen struntar jag i om det finns någon i närheten som förstår vad jag pratar om. :) Tyvärr så får mina djur stå ut med min pratgladhet.
/Matilda
jag pratar alltid med min kanin=)
Pratar och sjunger för dom :) Stackarna, idag fick de höra "The Phantom of the Opera" låtarna, haha!
Jag pratar alltid med dem om allt möjligt, sjunger även för dem ^^
massor ^^
- Mvh Emma
Jag pratar med mina kaniner :D Kan prata om allt^^ det är när jag är ensamm..
hm, nej det gör jag nog inte.. det gör jag mer med min hund, känns som om han förstår det bättre ^^ hahaha.. (även om han inte heller fattar ett skvatt) men ja brukar typ. säga såhär "aah va du är fin skalman" eller "ska vi hoppa lite idag" eller "vill du komma och mysa lite?" ja, listan kan endå göras lång. men struntprat "pratar" jag med min hund ;P hahah
Medarbetare på Hundar.ifokus
hahah, ooja. jag pratar bara en massa skitmed kaninerna, te.x " Aaah, eeru fiin ? " xD
Not your mom, not your milk.
Ja, jämt ^^ Om ALLT. Alltifrån vad jag ska göra i helgen, till vad de vill ha för grönsak. Sedan går jag ut till Martin å säger typ "Hugo ville ha morot idag sa han". Haha, han tycker jag e astöntig ibland ;D
Såklart man pratar med sina kaniner <3 jag pratar med alla djur ;P
// Michis