OT - Konstiga Drömmar
Ännu en till OT tråd ^^, Skriv in konstiga/knäppa drömma du har drömmt någon gång. Kul att läsa

En gång drömmde jag att min kompis kusin hade en kanin och ett marsvin. En hona ovh en hane så parade dom sig och det vart ungar. Kaniner och marsvin kan väl inte få ingar (?)
#1 Nej, kaniner och marsvin kan inte få ungar xP
- Mvh Emma

En gång drömde jag att jag var på en McDonalds bio (?) och i första pausen skulle man köpa popcorn så medan mamma och pappa köpte popcorn tittade jag och min syster på kaninerna i kaninburen utanför (?) där det var FULLT med olika kaniner, smala, tjocka, fula, söta och helkonstiga. På buren stod det att de som köpt kaniner från den buren och fått lottnummer 12 eller 18 fick en till kanin gratis, det hade jag och min syster. Då petade min syster på en äggliknande sak med alla möjliga färger (i kaninburen) och då sa jag: Akta den kanske är giftig (haha). I andra pusen fick man ett Happy Meal var..
Helknäpp dröm.. :P
Haha, jag drömmer massa sjuka dörmmar .. ;P Speciellt om Bill & Tom x)

Jag kommer inte på nån nu.. ;) Med det kanske kommer seen.
Jag kommer typ aldrig ihåg mina drömmar xD
- Mvh Emma

En gång så drömde jag att jag var sjuk och då åkte jag och mamma till ett sjukhus. Och dom sa att jag skulle suga lite på droger (fråga mig inte hur jag kunde drömma nått sånt! xP) så skulle jag bli frisk.
Jag var typ jätterädd för att svälja dom eftersom man har ju hört vad som händer då liksom :S Men i alla fall så svalde jag en och blev jätteskraj i drömmer heh xP Sen så vaknade jag ;D xD
Inatt drömmde ag att jag var på nån festival. Och då kom en tjej fram till mig med en kanin unge (japantecknad teddy dvv) och sa att jag fick den. Och jag ahde längtat efter den där kaninen och jag frågade hur mycket han kostade, då sa hon: Han kostar egentligen 12.000, men du kan få han gratis. Sen så gick jag till mamma och hon sa att vi skulle åka och köpa en bur eftersom vi inte hade nån ledig XD
Jag har drömt så många konstiga drömmar att jag har tappat räkningen x)
Inatt drömde jag att det skulle vara en KIF träff i centrum. Det var en hopptävling och eftersom jag var minst(?) skulle jag hoppa med mina först men jag var inte där då så jag fick inte hoppa x) Vad jag kommer ihåg så var Viljans och emmmsan där x)

jag drömde väärldens konstigaste dröm för några dagar sen.
Sera och Candy hade rymt ner i en håla tillsammans med en vit blåögd dvärghare som hade rabies. De bråkade och jag visste inte vad jag skulle göra, så jag gick och tittade till de andra kaninerna i hagarna. Sen upptäckte jag att Expo satt i trädgården! Så jag hämtade honom och skulle släppa ner honom i hans bur när jag såg att där satt redan en Expo. Tydligen tyckte jag inte det var vidare konstigt och ropade "mamma, vi har fått en till expo, det är lugnt va?"
En stund senare gick jag tillbaka till hålan med rabies-kaninen och de andra två. Jag sträckte ner handen och fick upp rabies-kaninen, som var.. eh död. Sen gick jag över vägen utanför vårt hus och begravde den på andra sidan, samtidigt som jag hittade en tredje expo! Tog med honom hem och satte alla tre expo i samma Hage, de tyckte om varandra jättemycket.
Sen fick Roxy tre kaninungar som var lika stora som en hermelin ungefär.
Skum dröm.. det var förresten vinter.
the vanity, it becomes insanity

12# HAHA xD

Härom natten drömde jag om zombiekossor. Aja, det var ungefär som i filmen Black Sheep, fast kossorna kunde inte dö typ. Läskigt värre O.o
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Jag har bara en massa skumma drömmar. I en av dom blev min första råtta gigantisk och åt upp min hund, men jag typ "jaha?" och somnade med den gigantiska råttan i sängen istället för hunden.
I en annan hade jag och min bror köpt en jävla massa cola, och vi hade tagit ut alla hyllor och allt i kylen, så stod jag och lastade in alla. Så var det en som inte fick plats, så tänkte jag att vi kunde ha den framme då. Så skulle jag precis dricka, så vaknade jag.
Sedan möter jag fan alltid mina fobier i drömmar, så jag vaknar med panik. -.-'

#13: xD
#12 Jag har också drömt någon liknande som du med Expo. Fast då var det att jag tittade i Tottes bur och det var bara han, sen ploppade det upp en till Totte och en till och en till, sen var det typ 4 Tottar x) helskumt

#17: haha, jaa. Undra om det är ett tecken på att man pysslar för mkt med kanienrna, eller nått ;)
#18 Haha, kanske det ^^

#12 HAHA, " Vi har fått en till Expo, det är lugnt va? " *asg* xD

Har haft många knäppa drömmar, kommer dock inte ihåg någon detaljerat. Den värsta soterns drömmar är sådana som man känner smärta eller liknande efteråt. Kom ihåg en dröm jag drömde när jag var barn. Jag och två utav mina syskon lekte på övervåningen i huset och så kom det någon stort vit hårigt monster och tog tag i mig och när jag sedan vaknade så kändes det som den fortfarande höll i mig, väldigt läskigt.

*#21: x'D

Jag drömmer jätte många konstiga drömmar.. Och när det är läskigt, så haha, i drömmen sätter jag mig ner i ett hörn och blundar och tänker, "det här är bara en dröm, det här är bara en dröm" då vaknar jag :D Eller åtmindstonde försvinner den drömmen :D Och inatt drömde jag att det var ngn konstig liten kille som typ var 'bov' och typ bröt sig in till oss.. som var någon stans.. Och sedan typ jagade han mig.. Haha, knäpp dröm, men sedan vaknade jag av mammas HEMSKA musik.. som hon hade på jättehög volym.. -.- Men sedan somnade jag om och sov 2 timmar :D Med kudden på huvet xD
Mvh Sigrid
Jag tror jag drömde att jag skulle hämta hem en kaninunge som jag ville ha (eller vill ha, det är en teddydvärgvädursunge ur en av Teddykaniners kullar) och han var bara fyra veckor gammal! :P
Det var inatt.
Sen drömde jag att min morbror dog. :'(
Och att mamma vaknade en morgon med långt hår. xD
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

Jag drömde att en stor del av min klass var hemma hos mig, så var Jappo i en bur på framsidan, plötsligt kom en vuxen man och spottade på jappo ( :O ) Så dängde jag ner mannen som typ var överviktig och kraftig xD ´Helt sjukt!
Jag drömde i natt (att jag hade en katt x'D) att min pappa (han föder upp koi fiskar) skulle "micra" fiskarna. Dom "lägger inte ägg" förren den är typ 20 grader i vattnet. Så han la två fiskar i en stor bunke och stoppade in dem i micron.
Jag typ:
- Men WTF!? Dom kommer ju dö!
Han:
- Nej det är ju bara två! :)
Det var riktigt skumt.
Sen drömde jag att Lollipop skulle få bebbar :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Inatt drömde jag typ att jag dödade min kompis och ingen brydde sig typ ^^ haha. Sen drömde jag att jag kunde prata med den jag hade dödat och hon sa typ att hon var arg. hahaha ^^
Emma
#27 hahhahaha X'D
#29; :P
I natt drömde jag att en häst (Regent) fastnade med benet i boxen. Nog för att han är stor med gallret på boxen börjar inte förren extrer typ 2m av brädor :P Så ehm. ja :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com