Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 2901 ggr
mangoz
0

OT - Pinsamt 2

Den andra "OT-Pinsamt!" blev så lång så vi gör en ny :) Skriv allt pinsamt ni har varit med om ^^, Precis som den andra. Det är väldigt kul att läsa alla pinsama saker ;)

mangoz
0

putt

L8sson
0

hmm komme rinte på nå just nu putt

mangoz
0

Puttiliputt

Flippa
0

*Putt*

[Niike]
0

putteliputtputtputtputtputtpuuuuuuutttttt!:P

ciss
0

Tycker inte att det behövs en till tråd?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

mangoz
0

#6 Den vart ju så lång

Stravaganza
0

*Putt*

soten
0

En gång när jag var med en kompis då hände en pimsam sak. Vi skulle till hennes farmor och farfar och då skullr vi få äppel-paj och min kompis kusin var där och jag tykte han såg så rolig ut och när vi åt började jag garva ihjäl mig! Då började det pimsamma jag "fes" då skratta jag ännu mer men länge till kunde jag inte hålla min för kisset .. Så gissa vad som hände … Ja jag pissa på mig och var HELT blöt där bak ..

Generad

Tina-A
0

#9: Hahahha, uuusch vad pinsamt!! Jag har varit med om nästan samma sak faktiskt :/

Jag, 2 av mina systrar och en kompis satt och spelade spel - som tur var så var vi här hemma i alla fall. Vi spelade team talk och vi hade skitroligt! Man ska säga varannat ord och bilda en mening som ska beskriva ett ord man får på ett kort. Står det typ tomte på kortet försöker man väl typ säga "han kommer på julafton". Problemet är ju att man säger varannat ord så den andra man säger med kanske försöker säga en annan sak och då kan det bli helt knäppt!

I alla fall så var jag lite kissnödig men vi hade så roligt när vi spelade att jag försökte hålla mig. Sen kom ordet "Ledhund" tror jag och meningen blev då "En sån här tar man tag i när man är blind" och fy sjutton vad jag garvade! Jag skrattade tills jag kissade på mig och det var så sjukt pinsamt! Herregud liksom…..

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Quellii]
0

Nåå xD Jag var kanske 6-7år när vi skulle hem från Luleå, jag var så otroligt kissnödig men jag vågade inte fråga om vi kunde stanna med bilen vid nån mack eller nått, och när man är sådär liten så är det verkligen inte lätt att hålla sig :S Det slutade med att baksätet blev helt vått och vi skulle hämta min storebror och hans kompisar från fotbollen :S

Jag fick (som tur var) stanna hemma med mamma medan min styvpappa for och hämtade dom, jag skämdes verkligen Generad 
Och jag vågade inte säga nått förrän dom kom hem och frågade varför sätet var blött xP

[mangaa]
0

Hmm , vad ska jag skriva då .. har gjort så mycket pinsamnt -.-

.. Förra året var jag och min bästis i Sikfors och bada i pool , också var det en kille där som hade öron som en elefant *haha* också sa jag kolla killen , också halka han och låg på backen . också sen skulle jag åka sån där kana också sen skulle jag springa men det var blött på stenerna så jag låg plötsligt på ryggen jag med xD

Fast det är då inte det värsta som har händt mig x]

I Norge i år 2005 var det en från Idol som bor där som jag bor , han heter David .. en gång sku jag köpa rostad bröd med smältat ost på till mig och en kompis också fick jag dålig med tid så jag sprang , också kollade jag bara på mackorna och sprang rakt i ryggen på han , han hade svart tshirt som blev helt kladdig av ost xD ;//

;( - När jag var liten och inte så bra i svenska trodde jag at Grattis var det samma som Gratis , så jag brukade gå och ta såne kort i affärer där det stog Grattis , typ födelsedagskort :/ Bwahaha ;p

En gång före jag blev konfirmerad så var jag och 3 kompisar i kyrkan också satt min ena kompis Aleksander och spela på sin mobil .. också skulle man be just när min kompis ropa : HELVETTE JAG DOG! Alla kollade bak på oss >.ô

Och en annan gang i kyrkan var det allsang också sku jag leka mister bean och sjunga HALLELUJAH högt , också sluta dom andra och sjunga så jag stog där ensam och sjungde HALLELUJAH xD

En annan gång gick jag till skolan på rollerbladez också kom morsan till en i min pararellklass - hon är död nu då , men iallafall så sku jag gå lite snabbare fast det gick inte så bra när man har en kompis bak sig på cykel som kör rakt in i dig , tack cecilie .. jag åt nog sand xD

.. Jag brukar och skämma mig ut ofta ;{ xD

soten
0

*putt*

Sjooja
0

Kom på en sak som hände mig för några dagar sen Generad  

Jag har precis duschat. Så gick jag in på rummet och skulle klä på mig. Jag stängde förståss dörren. Jag brukar alltid låsa. Men denna gång glömde jag det. Jag lade upp ett par trosor och min blåa BH på sängen. Jag hörde att någon gick upp för trappan. Fast jag brydde mig inte för jag trodde ju det var låst. Så öppnade min syrras kille dörren! Han sa: Du Emma.. OJ DÅ! och stängde dörren. Jag vet inte vad han skulle säga. Han sa bara Du Emma och stängde dörre. Tur så hade jag satt på mig trosorna. Men BH:n skulle jag precis sätta på mig.

Guud såå pinsamt! Gick inte ner på länge Generad

Sjooja
0

*putt*

KajsaM
0

Haha shit så pinsamt ;)

Flippa
0

*putt*

Flippa
0

Haha! Kom på en sak som hände då jag var i Valbo igår . (I Gävle).

Jag och mamma och min syster var inne på JC. Där finns det ju dockor som dom klär på för att visa kläder och så. Då stog det en man brevid en docka. Han hade kavaj på sig som jag tycke var jätte ful! Då stog jag bakom "dockan" för jag trodde det var en docka.  Mamma stog brevid mig. Så sa jag: Mamma kolla vilkan ful kavaj! Hur kan man sälja sånna? Så började jag ta och kolla under kavajen. Då vände han sig om och kollade på mig. Då sa jag: Förlåt och sprang ut ur affären.

Snacka om pinsamt! Han stog helt stilla och såg ut som en docka! Generad

malinroth
0

hahah vad ni e roliga XD

Flippa
0

*putt*

KajsaM
0

#18 HAHAHAHAHAHAHH :D

soten
0

Idag skulle jag vara med min kompis då skulle jag ta sparken och möta henne. Jag kom till en grusväg då fick jag lov att bära sparken, så gick det förbi ett par killar i min skola och dom bara stirra som om jag var värsta idioten. Jag bärde sparken på axeln .. Bwahah!

Tina-A
0

#18: Men guuud vad pinsamt!!

Sjooja
0

#18 Vad pinsamt, hahahahahahaha!

#22 Vad pinit ^^, haha ;)

Stravaganza
0

#18 Nej fy vad pinsamt! xD

Frida-L
0

För kanske två år sen så var jag inne på Bik Bok med min mamma och skulle köpa ett par jeans. (Det var inne i Kista Galleria, så den Bik Bok affären hade två våningar). Det var jättelång kö till provrummen som låg på nedervåningen, så min mamma sa att jag kunde prova jeansen på övervåningen, (där det inte fanns några provrum). Men det var bara jag och min mamma på övervåningen, så jag tog av mig mina andra byxor (mitt i affären) och provade jeansen som jag skulle köpa. Vi hade tur att ingen kom upp när jag stod där och bytte om. Jag bestämde mig för att köpa jeansen så vi började gå ner för trappan till affärens nedervåning. Jag tyckte att alla kollade lite konstigt på mig när jag kom ner. Då säger min lillasyster: "Kolla, dom har en stor platt-tv (som alla i affären kan se) där dom filmar övervåningen". Alla hade alltså sett mig på den stora platt-tv'n när jag bytte om på övervåningen. Piiiinsamt!!!

Flippa
0

Hahahahahahaha! Vad alla är roliga!

Stravaganza
0

#26 Hoppsan, så går det. ;)

Den där bik bok i Kista äger. ^^

mimmi.k
0

Två år sedan! 

En gång var jag på en ö som hette Harö i skärgån. Den ön har en ganska stor insjö man kan bada i. Aja, till saken!

Jag och en kompis bestämde oss för att bada neck eftersom det inte var nåt annat folk där, det finns två bad ställen och vi var på det längst bort. (man kan inte se de två bad ställena från varandra). Men när vi som bäst höll på att bada hörde vi folk vid den andra badplatsen så vi sprang upp och satte på oss bikinisar.

Sedan fortsatte vi att bada, vi simmade till det andra bad stället och där var det två killar som var i samma ålder som oss som höll på att bada. Vi började prata med dem och vi tyckte att dem betädde sig lite konstigt.

Men efter ett tag började vi simma tillbakaoch när vi hade kommit en bit vänder jag mej om för att kolla, och då ser jag killarna gå upp och dem var neck! Inte konstigt att dom hade betätt sig konstigt! Dem hade ju bara simmat runt lite, medan vi typ simmat på rygg o så!

Det var faktiskt pinsamt!

Noa-Nisse
0

detta hände igår. eftersom jag fyllde år skulle mamma tvunget ta med hela familje för att cykla dresincykel. så satt jag och väntade på cykeln medan mamma och pappa och min bror var och hämtade maten i bilen för att sedan ge sig iväg.
jag trodde självkklart att jag var ensam.. så jag börja sjung, och min sångröst är inte den bästa. jag försökte iaf sjunga en låt som heter GIFTIGT-MED MANGE SHMIDT feat. PETTER.. och där rappar dom typ.. eller jag vet inte.. så jag började knäppa med fingrarna och riktigt svänga med i låten.
så bakom mig såg jag att det stod en kille, typ 20 eller så. och fyy vad pinsamt jag tyckte det var.. jag visste inte vad jag skulle göra eller säga så det första osm kom ur mig var, "asså, jag brukar inte göra såhär" ?!? hahah jag menar varför ens säga något?! hahha

Medarbetare på Hundar.ifokus

Tina-A
0

Hahahahahah ^^,

__iE
0

hahah, va ni är roliga! ^^

mimmi.k
0

Hehe!

soten
0

*putt*

felicia93
0

Jag har inte gjort något super pinsamt på senaste men detta hände för cirka 1,5 år sedan :)

jag och alla tjejerna i min klass satt på baksidan av skolgården..när det ringde in sprang alla in men jag kom lite efter och började skrika "väänta på mig jag kommmer" .. Men när jag gick in i klassrummet och hade satt mig ner så märkte jag att detta var fel klassrum .. fy vad pinsamt det var. Som tur var hade vi klassrummet brevid men jag hade ändå kommit in i deras klassrum och stlrt mitt i lektionen.

[Liinda]
0

Jag var på dop i kyrkan och alla stog upp och prästen läste någondikt om att ge barnet lycka i livet någon sådan dikt och så när alla skulle säga amen på slutet så satt vi oss ner och jag råkade sätta mig rätt på min mobil och som en ren reflex så sa jag Fan! Så när alla sa Amen sa jag Fan iställlet. Fy vad jag skämdes kan jag säga men som tur var så var det bara raderna runt mig som hörde. :/

Jojsan
0

haha :P

soten
0

#36 När du sa dop kom jag på när min lill syrra döptes.

När min syrra döptes för 3/4 år sedan så hände en jätte pimsam sak: När vi stoduppe på senen och sjöng så kollade jagpå Ronja (min lilla syster) så rev hon av mig mina glasögon! Det var SKIT PINSAMT!

Flippa
0

*putt*

Sjooja
0

*putt*

Flippa
0

Kommer inte på något just nu.. *putt*

Vemsan
0

Jag vet att jag har gjort massa pinsamma saker! Men kommer bara inte ihåg x)

Hälsningar Vemsan

annaforsgren
0

jag kommer ihåg i fyran tror jag det var, då skulle jag gå på toa, så var jag så hhiiimla kissnödig att jag inte tänkte på att ta upp locket, så jag satte migpå locket och kissade Generad urah, det var jättejobbigt!. så var man tvungen att torka upp efter sig sen!..hehe fast ingen visste ju att jag hade gjort det misstaget.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

[mangaa]
0

När jag var me min bästis (Huldisen) för nån vecka sen så typ skämmde jag ut mig , det var inte så pinsamt men ändå xD

Hennes mormor bor hos nån som har en liten tjej som är lite tjock också var det en stol utanför doms hus och den var typ sned där man sku sitta , och jag bara : kolla stolen! ***** har säkert sutti i den! .. Och Matilda bara ; Eeh det är mormors stol.

xD

Stravaganza
0

#44 Fattade inte riktigt..?

Sjooja
0

#44 Fattar inte heller xD

Clariiz
0

Haha kom på 2 saker jag gjort :P

1. Det var i skolan när jag gick i sexan. Precis utanför ingången till korrideoren så var det en stor isfläck. Jag glömde självklart väskan ute och skulle hämta den. Jag gick ut precis när typ en massa killar kom in och självklart ramlade jag. Men jag reste mig snabbt och låtsades som ingenting :P. Det var skit pinsamt xD

2. Det var några år sedan på en fest. Precis innan vi skulle åka hem sa jag:

Jag ska bara gå på toa. Så jag gick till toaletterna och den ena dörren stod lite på glänt. Jag puttade upp den och där inne stod en gubbe å kissade. Jag stängde dörren och smet tyst där ifrån eftersom han inte sett mig :P När jag kom tillbaka sa dom:

Skulle inte du på toa?

Och jag svarade:  Näe, det var upptaget xD Det var också skit pinsamt :P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Lans
0

haha

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

lolaisdenied
0

#26 hahaha >____<

Milly_94
0

Vad Piniga ni är :P

Flippa
0

Någon mer?

Milly_94
0

haha..tyvär =)

[Maria-Gerbiler]
0

#44 Haha, jag fattar. XD

[Maria-Gerbiler]
0

En gång efter att jag och min klass gjort ett kemi-prov så hade jag pluggat så dåligt att jag trodde att jag skulle bli underkänd och så gick jag omkring och deppade resten av dagen.

Men sedan när min lärare kom med resultaten så visade det sig att jag fick MVG så jag fick värsta chocken och började dansa runt lite i klassrummet…och sedan sprang jag fram till läraren och sade: JAG ÄLSKAR DIG, slog henne flera ggr på axeln och dansade tillbaka till min bänk.

Och sedan när jag kom på vad jag hade gjort så satt jag alldeles stilla och skämdes och alla kollade på mig. Min lärare är typ en 60-årig tant också.

Eazyy
0

HAHA x']]

myriis
0

Kommer inte på något bra, men här kommer en sak iaf:

Jag hade nyligen träffat två kompisar via internet, en kille och en tjej. Eller nyligen och nyligen, vi hade chattat i typ 3 månader.
Iallafall, så hade dem mitt telefonnummer, och en dag när dem hade tråkigt så ringde dem upp. Jag var på riktigt dåligt humör så jag svarade:
-Vem fan är det?
-Eh.. Det är **** och *****..
Jag blev så förvånad så jag blev typ stum :P
-Är du där? Frågade dem
-Jaaa….
-Lite sur idag eller? *Skratt*
-Neh, men asså.. Jo..

Jag hade aldrig pratat med dem innan och tyckte dem lät skitskumt, men det var aspinsamt, för dem började gapskratta sen :P

Eazyy
0

haha x'D (igen)

älskar att läsa pinsamma grejer xD

Tina-A
0

Piiinsamt :P:P

Sjooja
0

*putt*

Flippa
0

Kommer inte på något just nu :(

johanna_loveAnimals93
0

XD Kommer inte heller på nåt.. :P

Flippa
0

#61 Då är vi 2 ;)

Tina-A
0

putt

Lizzan
0

putt :)

Stravaganza
0

#63 Tack för att du puttade upp trådarna. Glad

huldisen
0

Jag och min kusin hitta en spark idag utomhus och så tog vi den och så satte jag mej på den och så när vi hade sparkat en bit då gick hella sparken sönder och jag full ner (A) och det körde bilar förbi som tuta och titta (A)

soten
0

flisan93
0

Putt:D

flisan93
0

#66 haha, taskigtXD

En gång när jag gick i lågstadiet hände något jobbigt och pinsamt.

Vi hade en lektion som varade ganska länge och jag hade en tjocktröja på mig så jag höll på att smälta av värme;) Så jag gick ut i korridoren för att ta av mig tjocktröjan (jag hade en t-shirt under). Men när jag tog av mig tröjan fastnade t-shirten i tröjan!! Så jag stod med helt naken överkropp i några sekunder (hade även ingen top då)! Det värsta var att en kille i klassen såg mig! Haha, asg. Fatta vad jag var röd i ansiktet sen. Som tur är så tror jag inte att han kommer ihåg det;)

Emmell
0

LOL! XD Det är så kul att läsa andras pinsamheter haha!

Jag gör inte så ofta bort mig, men ett par grejer som var pinsamma då dom hände:

1. En som påminde mig om #47… men jag var hos min gamla bästis för flera år sen. Så skulle jag på toa, men när jag öppnar så sitter hennes pappa där o.0. Han kom och bad om ursäkt sen, han trodde han låst ;P awkward much..

2. Tappade ett mynt i korridoren på väg mot cafeterian i skolan, och det rullade iväg. Skulle liksom stajla och stoppa myntet med foten… så slår jag bara iväg det ännu längre!! Det kändes ju lagom coolt sådär.. DX

3. Andra dagen på nya skolan promenerade jag självsäkert in i klassrummet och satte mig. Jag kommer inte ihåg ansikten, så jag reagerade inte först på att jag inte kände igen nån i nya klassen. Men nåt kändes fel, tittade runt igen, insåg att det här INTE ÄR MIN KLASS! Och den klassen vet ju inte att jag var ny, så dom typ måste ju trott att jag var DUM som bara går in i fel lektion. x_X

Men min syrra gör mycket mer pinsamma grejer än jag, ojojoj hon är bra på att göra bort sig REJÄLT. ;)

Noa-Nisse
0

#70.. hahah 2:an är ju bara för rolig :P haha

hihi, kom på en pinsam sak :
det var nog i vintras som det hände om jag inte minns helt fel. Jag var på Ö&B och skulle köpa ett sådant gosedjur med sugproppar på fötterna. Sånna som man hänger på fönstret i bilen.

så när jag kom till kön till kassan och jag skulle lägga upp gosedjuret. så råkade jag på något konstigt vis trycka till tassarna ner mot bandet så sugproppen fastnade. och såklart så startade bandet och jag försökte få av gosedjuret, och jag var heeelt upptagen av det. så jag gick rakt in i mannen som stod före mig, och sen när gosedjuret åkte längre fram till bandets slut så åkte sugpropparna ner under bandet och det hördes ett högt ljud ifrån det. Snacka om pinsamt. och det var omöjligt att få upp den från bandet, eftersom den kommit bakom liksom. så då fick dom klippa av armarna på djuret :P hahahah shiit det var pinsamt!!

Medarbetare på Hundar.ifokus

Stormviskaren
0

det var en gång när jag var på marsvins utställning och mitt marsvin var äldst på heöa utställningen och ensam i sin grupp så jag var ju helt säker på att hon gick vidare så när de väl var dax för final ställde jag mig vid bordet, först framme och såg lycklig ut och alla samladeskring bordet. så skriker domaren. Vad gör den vita här!!?  Jag bara stitta på henne och tänkte nej hon menar inte vitsippa. så jag stod kvar sen fick hon gå fram till mig och säga till mig att vitsippa inte gått till final. och alla tittade på mig. Gud vad pinsamt det var!

botakt
0

det hände för nån dag sen. Jag var ute med min storpudel på promenad. Då kommer det tre tanter gående och den ena har hund med  sig. Så min hund börja gå jättefint upp med huvudet och höga benlyft. Så sa en av tanterna: men! kolla vilken snygg gång den där hunden har! så sa tant nr 2: Verkligen! Men jag tycker att ägaren går lite hopsjunket…Andra som gick förbi glodde och fnissade!

Så en gång när jag och mamma var på Falu djursjukhus med en av våra katter så när vi var klara inne hos veterinären och kommer ut i väntrummet (jag bär katten i en transportbur) så går handtaget av på buren och ner dimper både katt och bur! Alla som satt i väntrummet glodde och småfnissade. Medans jag tog upp buren och gick ut ur huset….

Så en gång när jag gick i femman så hade jag svenska lektion. Så skulle jag gå till min lärare som var i ett annat klassrum. Då såg jag inte att städerskorna hadde tvättat golvet så när jag frågat min lärare om vad jag skulle göra så går jag på en blöt fläck. Jag landar på rumpan och min lärare frågar inför 20 pers: Hur gick det? Lever du?. Snacka om pinsamt.

Veero
0

En sak nu som hände förra året.

Jag gick i 7.an och vi har en lite kiosk i skolan och om man hämtade läsken och alla andra sakerna till kiosken så fick man 2 gratis Mer drickor och så gjorde jag och min tvilling syster det. Jag skulle ta vagnen den sista biten och det var en nerförsbacke och vagnen var tung. Så känner jag att om jag stannar så flyger allt av och om jag fortsätter så kommer jag inte kunna stanna med vagnen så jag stannade och så flyger allt av -.- och alla ser det och gap skrattar snacka om pinit :$

Jojsan
0

#71 haha x)

Mickis1994
0

hah XD

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

botakt
0

jag kom på en till sak som hände i dag ( 12/ 6)
jag och en kompis skulle gå ner i musiksalen och hämta en annan kompis. Så halkae jag (förstås) på sista trappsteget och åker på rumpan in i musik salen!
så säger musikläraren så här: jösses! vem är det som kommer med en sån fart in hit? gissa om alla fnissade!

Moonstrike
0

Hahahah xD

Kommer inte ihåg så många saker, men bl.a det här:

Jag skulle cykla nånstans och jag brukar cykla typ mitt i vägen på min gata (cyklar bara kanske 40 meter innan jag svänger) men just då höll en bil framför mig på att backa ut från uppfarten.. eller den stod redan på vägen, men på tvären. Så skulle jag cykla upp på trottoaren men räknar inte med att man måste cykla upp lite mer från sidan så jag försöker cykla upp på trottoaren typ jämsides.. självklart så halkar jag ned och välter med hela cykeln ner på gatan >.< Dom i bilen stannar och kliver ut o frågar "hur gick det?" när jag ligger där… pinsamt.. xD

Ellen95
0

Det här hände för några dagar sen

Jag var med en kompis på en fotbollsmatch. Det var väldigt kallt ute så vi gick och satte oss i deras bil. Sen sa jag: jag ska pröva trycka på tutan till bilen. Då sa min kompis nej gör inte det. Ja sa varför inte? hon sa men det kommer ju låta. Jag sa nej, det kommer det ju inte alls. Bilen var ju avstängd. Och jag var 100% säker på att om bilen inte var på skulle tutan inte låta. Men iaf jag tryckte på tutan och ja, vad tror ni hände tutan lät ju. Och det var ju inte spec lågt. Så då kollade ALLA på bilen. Så vi öppnade bildörren och sprang allt vad vi kunde in i skogen och gömde oss. Sen när vi kom tillbaka så kollade alla på ossx)

asså gud vad pinsamnt det var!

[Wera]
0

Jag har gjort ganska många pinsamma saker men kommer bara ihåg endel..

Förra året när jag var i Sälen och åkte blades med mina kompisar och syrran så valde vi att åka lite här och var i skogen istället för backarna, så kom vi till en kort brant backe.. jag vågade först inte åka men så åkte jag iaf. det gick ganska bra så andra gången jag åkte var jag mindre försiktig och bara åkte rakt på och så vips så föll jag på rygg och åkte hela vägen ner på rygg och då kom det flera pers och åkte förbi och bara stirra XD Det var lite pinit..

En annan sak som hände typ för flera år sedan (vet inte, men kanske 4-5 år sedan) så var jag hos min kompis.. de hade inget lås på toan (de är ett gammalt hus så det fanns bara en hasp) men de hade tagit bort haspen till toan för deras lillebror bara låste in sig där.. så skulle jag iaf. gå på toa.. och jag tänkte inte på att någon var inne i toalett rummet så jag bara öppnade dörren och rakt framför dörren i duschen stod - Min kompis pappa helt naken och duschade (han hade tydligen inte stängt igen draperiet) Han bara stod där helt stum och jag bara "oj" och stängde snabbt igen dörren . Det var piinit.

Flikka
0

#80 Hahaha :D

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.